Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fenomena
#426708
Jag vill tipsa om att köpa stickade barnstorleksbenvärmare (till stora barn) till en sjalburen bebis. Jag köpte för 39 kr på Lindex, som passar perfekt till 4 ½ mån Alma (passar nog större barn också). Jag drar upp dem så långt det går, vrider ett halv varv vid tårna och drar över foten igen. Vips så har man fått lite extra värme runt benen och fötterna. Eller vik dubbelt från ankeln och uppåt, och använd tossor också.

Passar när det inte är så kallt, eller som extra värme under något som skyddar från vind. Lätt att dra av i en affär eller om lillan sover (som hon gjorde nyss) när man kommer hem. Denna lösning passar ju mig som inte kan sticka. ;-)
Användarens profilbild
Av milimani
#426833
Tack för tipset! Låter prisvärt! Ska kolla imorgon!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#426835
Fanns i alla fall tidigare i höstas på H&M också :wink: (på dansavdelningen för tjejer).
Användarens profilbild
Av Fenomena
#426843
kajsa kavat: vad bra, då finns det lite att välja på! De på lindex fanns i färger som beige med guldtrådar, blågrå, olivgrön, gammelrosa och den förväntade tuggummirosa. Om jag inte missminner mig. Kvaliteten vet jag dock inget om...
Användarens profilbild
Av Blixa
#427379
Förra vintern tog jag snålvarianten och använde helt sonika mina egna benvärmare på Hektor. Det var bara bra att de var lite vida eftersom de gick lätt att dra över byxorna utan att klämma åt någonting.

Hur bra som helst och så lätt att reglera värmen när vi gick in någonstans :vågen:
Användarens profilbild
Av milimani
#435626
kajsa kavat skrev:Fanns i alla fall tidigare i höstas på H&M också :wink: (på dansavdelningen för tjejer).
Jag köpte ett par sådana igår, rosa med glitter :wink:
De kostade 39 och satt jättebra på Elin.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?