Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
#421547
inga tips?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#421549
jag gillar inte bärskydd alls, så krångligt. jag har haft en suses jacka, en mam deluxe jacka och ett mam bärskydd orginal. jag hade valt suses jacka om jag ska välja mellan dessa men den är inte värd så mycket pengar tycker jag. ska man väga in priset?
Användarens profilbild
Av Ester
#421554
Sannasmamma skrev:jag gillar inte bärskydd alls, så krångligt. jag har haft en suses jacka, en mam deluxe jacka och ett mam bärskydd orginal. jag hade valt suses jacka om jag ska välja mellan dessa men den är inte värd så mycket pengar tycker jag. ska man väga in priset?
näe bara den som är BÄST
:D
tycker att alla kostar mycket pengar så jag betalar gärna lite extra för extra komfort/smidighet/braighet..*julklapp*
Användarens profilbild
Av Ester
#421555
gärna snygg också :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
#421560
Bärskydd tyckte jag var bra när jag bar på magen. Nu verkar det finnas bättre varianter dessutom som står emot regn bättre.
Min suse's är den första bärjacka jag äger och den är väl inte underbar men troligen det bästa jag kunde hitta. Hade det inte varit för att den ser lite ut som en reklamjacka och har ganska klena dragkedjor skulle jag gnälla lite mindre (eller om den var rejält mycket billigare).

Egentligen skulle jag vilja ha en snygg, lång kappa med samma ryggprincip som suse's-jackan. Det skulle vara en fantastisk julklapp :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
#421565
vilken storlek?
Användarens profilbild
Av Ester
#421574
Blixa - har du nyaste eller äldremodellen?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#421585
Ja, just det, ta inte en för stor, då blir ärmarna sådär chict 80-tals pingviniga :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
#421586
Jag har senaste modellen i Medium. Den sitter bra när vi är två i den. När jag är utan Hektor är den lite stor men det är ok. Ärmarna fungerar i längd även om jag inte tror att jag skulle ha fleecefodret utan skaljackan då fodret är lite kort för mina ap-armar.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?