Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#420710
har jag köpt till Saga, de verkar bra, men resåren är för lösa ifall hon bara har strumpbyxor under. Jag tappade en av tossorna idag, som tur var hittade jag den. Det rekommenderas ju att man ska använda vanthållare, men jag tror inte att jag vill klämma fast vanthållare i min indio ull. :evil:

Men ifall jag bullar på henne ullsockor under tossorna kanske de sitter på, hon kommer svettas ihjäl. :D

Men annars är de bra i passformen tycker jag.
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
#435184
Helena, är du fortfarande lika nöjd med tossorna?

Beställde ett par igår och väntar med spänning på att de ska komma :D

Ser jättefina ut på Minimundus hemsida. Passade på att beställa lite oliv- samt citrontvål samtidigt :D
Användarens profilbild
Av Helena
#435518
Jag har faktiskt inte använt dem så mycket. Är lite rädd att jag ska tappa dem. Måste komma på ett sätt så att hon får lite tjockare vader. :D
Men om man kanske har riktigt tjocka sockar under.

Tror att de skulle vara jätte bra, ifall hon hade overall, men det har hon ju inte i sjalen.
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
#435566
Hoppas min tjej har lagom tjocka vader då... :roll:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#435895
Helena skrev:Jag har faktiskt inte använt dem så mycket. Är lite rädd att jag ska tappa dem. Måste komma på ett sätt så att hon får lite tjockare vader. :D
Men om man kanske har riktigt tjocka sockar under.

Tror att de skulle vara jätte bra, ifall hon hade overall, men det har hon ju inte i sjalen.
Du kan inte sätta ett gummiband om foten, utanpå tossan för att hålla fast den?
Användarens profilbild
Av Helena
#436041
Kaffemoster skrev:
Helena skrev:Jag har faktiskt inte använt dem så mycket. Är lite rädd att jag ska tappa dem. Måste komma på ett sätt så att hon får lite tjockare vader. :D
Men om man kanske har riktigt tjocka sockar under.

Tror att de skulle vara jätte bra, ifall hon hade overall, men det har hon ju inte i sjalen.
Du kan inte sätta ett gummiband om foten, utanpå tossan för att hålla fast den?
Ja, det skulle jag ju kunna göra, ett sådant där tjockt hårgummiband kanske. Har tänkt på att med kardborre hade man ju lätt kunnat reglera dem, för de är inte klumpiga annars tycker jag. Foten är ju lite stor, men inte så att det stör.
Användarens profilbild
Av Helena
#437776
Vad bra, nu använder jag gummiband och det funkar bra! :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?