Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
#700023
Dafe skrev:
Sarai skrev:
diddeldi skrev:jag tycker att hammock bag har lite för korta axelband för att nå runt både barn och bärare, men det finns iofs många som är nöjda med dem så det är kanske en smaksak :wink:
Jag misstänker att hammock bag är aldeles lagom lång för att bära utan barn. Din variant, diddledi, är precis lagom för att bära med barn, men lite för lång om barnet inte är med.. Jag har löst detta delikata problem genom att sy en egen efter diddeldis mönster, men med reglerbart axelband a lá ringsjal.
En annan innoviation är att sy i en decimeter extra tyg runt öppningen med en dragsko i. (Jag tog överdelen på ett par gamla byxor.) På så vis går det att minska risken att något ramlar ut, och det extra tyget fungerar som lock när det regnar och jag har mycket i väskan.
Annars kan man ju bara knyta en liten knut nånstans på axelbandelt när man inte bär barnet...
Ingen dum idé. Jag har kommit på att ringarna sitter lite för högt upp, och trycker på brösten. Ska försöka åtgärda det framför en symaskin vid lämpligt tillfälle.
Användarens profilbild
Av bright
#716423
var i sthlm i några dagar....gick in på zatapa (tyska brinken)...tyvärr var de thaiväskorna alldeles för korta för att rymma både mig och barnet under axelbandet.... :cry: men fina var de!

men om man är modell smal och mindre än jag (180) så kan det säkert funka!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?