Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
#414623
Vet inte men den är den bästa jag har.....ÄLSKAR DEN! Det går i mer och mer och mer......har 2 barn och det fungerar ;-)
Användarens profilbild
Av Isanna
#414649
I min finns det ingen botten, allt verkar gå i! :D Så den är rymlig det är den.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#415094
Den rymmer mer än man tror.
Användarens profilbild
Av smurfis
#419281
Kanske man ska köpa en sån :mitvit: Visst är det så att den går att användas som vanlig ryggsäck oxå, inte bara på ergon? Hur sätter man fast den på ergon?
Användarens profilbild
Av Scharlott
#419387
smurfis skrev:Visst är det så att den går att användas som vanlig ryggsäck oxå, inte bara på ergon? Hur sätter man fast den på ergon?
Jajamen Ergo-ryggan går att använda som vanlig ryggsäck också, t.ex. då man bär i bärsjal :wink: Den kan fästas på Ergon med spännen, praktiskt t.ex. då man bär på ryggen och behöver med en ryggsäck. Rymmer som sagt en hel del - ombyte, blöjor, ev matsäck.

Och avslutningsvis...
milimani skrev:Någon som vet ungefär hur många liter en ERGO ryggsäck är på. Tycker det är svårt att få en uppfattning av storleken på säljarnas sidor.
Ergo-ryggans mått: ca 36x36x10 cm 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
#419958
Lottie skrev:
smurfis skrev:Visst är det så att den går att användas som vanlig ryggsäck oxå, inte bara på ergon? Hur sätter man fast den på ergon?
Jajamen Ergo-ryggan går att använda som vanlig ryggsäck också, t.ex. då man bär i bärsjal :wink: Den kan fästas på Ergon med spännen, praktiskt t.ex. då man bär på ryggen och behöver med en ryggsäck. Rymmer som sagt en hel del - ombyte, blöjor, ev matsäck.

Och avslutningsvis...
milimani skrev:Någon som vet ungefär hur många liter en ERGO ryggsäck är på. Tycker det är svårt att få en uppfattning av storleken på säljarnas sidor.
Ergo-ryggans mått: ca 36x36x10 cm 8)
Låter hur bra som helst :D ! Har tänkt länge på att införskaffa en, men nu ska jag nog göra slag i saken!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?