Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
#409730
Ja, det är nog igentligen inte Thaiväskor, men bandet är tillräckligt långt för att både nå om en själv och barnet, plus att det finns dragkedja.
Modellen är lite mindre, men funkar super för en blöja, plånbok och liet annat smått och gott.

Denna köpte jag på TIGER, kostade bara 20 kr och grämer mig SÅ för att jag inte köpte alla färger*duck*
Användarens profilbild
Av Isanna
#409964
Japp bild tack! Sen får du springa tillbaks och köpa åt oss alla sjalbarnare också! :D
Av MammaTess
#409965
*suck* har ju ingen kamera just nu...
Av Chessie
#418374
Du kan ju få köpa en och skicka ändå! :-)
Skulle gärna vilja ha en som man kan stänga....
Användarens profilbild
Av thanisa
#418590
Tror inte de finns kvar. Jag var inne på tiger i torsdags och tittade speciellt efter väskor men hittade inga. Man kan göra fynd där men att gå dit för att hitta något speciellt där är svårt, de säljer ju de som de får in och oftast är sortimentet väldigt varierat som hos de flesta andra 10 och 20 kronors affärer. Ska dock titta igen när jag är på stan för jag är själv sugen på en sådan väska och möjligheten finns ju att det har kommit in en ny omgång...
Användarens profilbild
Av Bettan
#581824
Jag var på tiger i onsdags vid 16-tiden och då var där fullt av väskor! Så var beredda när de öppnar igen på tisdag.
Användarens profilbild
Av Amiechan
#587379
Tack för tipset! Jag var inne på Tiger i Lund idag och shoppade två väskor (grön och rosa). Det fanns ett helt gäng kvar, även av den turkosa väskan!

Bildbevis! 8)

Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
#588418
Kanske ska ta mig en promenad till stan då när lillgubben vaknar. Tiger har ju lagoma priser och en sådan väska kan ju passa bra när man har med mellanmål till lekplatsen, spelar inte så stor roll om de skulle gå sönder eller bli banansmetiga menar jag.
Användarens profilbild
Av schmut
#624110
har dom gömt dem väl eller är det någon som skämtar med mig? jag tycker jag har varit där var och varannan dag... :?
Användarens profilbild
Av thanisa
#637195
Har tidigare varit in på tiger och tittat efter dessa väskor utan resultat. Idag fanns de inne, så en turkos som passar perfekt till min aqua och så en rosa väska blev det.
Användarens profilbild
Av Monique29
#637382
Men kan inte nån snäll själ köpa nån sån fin väska till mig gny.
Rosa/röd av nått slag.
Användarens profilbild
Av thanisa
#637815
Jag ska kanske ner till stan imorgon. pm:a din adress så ska jag se vad jag kan göra. Det fanns tre färger idag, de två du ser ovanför och sen en turkos/blå. Om du vill så köper jag en rosa till dig imorgon ifall jag kommer till stan och de har kvar av dem vill säga.
Användarens profilbild
Av Monique29
#637983
Jaaaa rosa eller turkos eller vad som finns :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?