Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av paddan80
#402170
Jo jag har tänkt köpa ett par väldigt fina Starchild till min dotter. Och nu kommer den dumma frågan... har man strumpor i skorna eller ska man vara barfota?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#402178
Det går bra både och, jag brukar ha strumpor i!
Av paddan80
#402191
Tack! Då får vi prova oss fram sen.
Användarens profilbild
Av Siena
#402374
Vad är detta för spännande skodon? Finns det någon hemsida?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#402578
www.ollipops.com har både Bobux och Starchild. Levererar frakfritt inom Europa.

Finns nog flera hemsidor.

Det är tunna skinntossor.

Pololos som finns hos www.stellaris.se är lite tjockare, men fortfarande väldigt mjuka.
Användarens profilbild
Av ernamalin
#402604
EmilsMamma skrev:www.ollipops.com har både Bobux och Starchild. Levererar frakfritt inom Europa.

Finns nog flera hemsidor.

Det är tunna skinntossor.

Pololos som finns hos www.stellaris.se är lite tjockare, men fortfarande väldigt mjuka.
Men gud vilken underbar sida! vilka haklappar! Suck hur ska jag lyckas hejda mig från att beställa där??? :shock:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#402620
ernamalin skrev:
EmilsMamma skrev:www.ollipops.com har både Bobux och Starchild. Levererar frakfritt inom Europa.

Finns nog flera hemsidor.

Det är tunna skinntossor.

Pololos som finns hos www.stellaris.se är lite tjockare, men fortfarande väldigt mjuka.
Men gud vilken underbar sida! vilka haklappar! Suck hur ska jag lyckas hejda mig från att beställa där??? :shock:
Men kolla frakten om du beställer annat än skinntossor. Är inte säker på att fraktfritt gäller allt :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
#427577
Nowali har såna; svarta eller röda med spöket laban på. Jag kan inte hitta dem på hemsidan men vi har den på mitt jobb (skobutik i västsverige) och jag såg dem i katalogen innan de beställdes.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
#427844
De med spöket Laban på fanns på Babyproffsen här i stan, Clara har önskat sig såna av sin farmor i julklapp. :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
#427890
de är så fina tycker jag, och myyycket billigare än de andra märkena. 169 kr hos oss:-)
Användarens profilbild
Av mama sara
#427996
får man fråga vilken butik? om det är en kedja så kanske det är samma attraktiva pris här i krokarna också.. :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
#429210
jag jobbar på visko som är ett familjeföretag, men de som tar in nowalis strumpor borde ju kunna ta iessa skor oxå, fråga dem. eftersom nowali ligger i sverige så kan du kanske tom få köpa från dem, eller i alla fall få ditt par skickat om butiken inte vill ta in många:-)

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?