Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jessicatja
#402098
Jag har lite problem med jackeländet... På det stora hela verkar den smart och smidig, men:

1. Hur får man barnet att hålla armarna innanför jackan? Hela idén med jackinköpet var ju att hon (dottern) skulle vara varm och torr i vinter. Ha! Det första hon gör är att åla sig ur öppningen, så att armarna är utanför. Hon älskar ju att peka och vifta med händerna.

Ska jag helt enkelt låta henne göra det och ha på henne en egen jacka istället? Hon blir ju varm om benen/ryggen av bärjackan iallafall...

2. Hur får ni av er jackan? På går jättebra. Någon skrev att man skulle svinga på sig den som superman. Funkar utmärkt. Funkar mindre utmärkt att svinga av den :oops: Vi fastnade halvvägs någonstans och mannen fick rädda oss igår... Tips mottages tacksamt!
Användarens profilbild
Av naimiez
#402283
2. Jag brukar rulla av den över huvudet....förstår du ;-)
Av Aelia
#402423
Så var min son oxå i början, tog ut armarna alltså, men jag tr'nade att ha honom hemma i sjalen och jackan, och han lärde sig ganska så snabbt, nu när har försöker säger jag bara "inte ta ut" och han stoppar tillbaka igen.

Ta av/på jackaär inga problem här, hittade nånstans på nätet jätte bar bilder på hur man gör, ska kolla om jag hittar
Användarens profilbild
Av jessicatja
#402432
Rulla av över huvudet - japp, jag är med. Teoretiskt verkar det vara enkelt, jag ska prova imorgon och se om jag fixar det praktiskt också :lol:

Vad gäller armarna utanför så får jag se om jag kan lära henne att de ska vara innanför... Det är en ganska sprattlig dam jag har och hon gillar inte när armarna sitter fast.
Användarens profilbild
Av jessicatja
#402443
Jag brukar se till att dra åt snörerna i öppningen så hårt det går, då är det nästan omöjligt att få upp en arm.
Ska prova det. Jag tyckte att jag drog åt mycket när jag testade jackan igår, men hon fick upp armarna på nolltid ändå. Ska ta i ännu mer nästa gång!
Användarens profilbild
Av Summer
#402539
Jag kan inte stanna för då åker armarna ut... Annars börjar vi med dom "inne/under axelbanden" i ergon.

Jag har också problem med att få av... Har hittills tagit ur mina armar (undertiden får han upp sina :o ) och sedan får jag ta av egon och jackan tillsammans och trassla ur barnet :? Visst är det smidigt med bärjacka :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?