Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Signatur
#401985
Jag är negativ :oops:

Tyckte bara att det var meckigt, bökigt och alldeles för varmt för kotte. Så jag sålde mitt igen.
Användarens profilbild
Av Picea
#402728
Skall man ha det utanpå jackan? Annars måste man väl ha jackan öppen och det blir ju kallt!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#406203
Picea skrev:Skall man ha det utanpå jackan? Annars måste man väl ha jackan öppen och det blir ju kallt!
Ett tips är att ha det innanför jackan och lämna jackan uppknäppt, sedan fäster man bärskyddet med vanthållare i sin egen jacka.
Hade ett bärskydd som inte var så tjockt men med fleecekläder och dubbel fuskpolo funkade det utmärkt för A och mig.
Användarens profilbild
Av liv
#406276
Vi är jättenjöda med vårt bärskydd! Vi köpte det när lilleman var 4-5månader någonstans, och nu är han 7,5 och det används fortfarande flitigt. För oss är alternativet att ha på honom bävernylonoverall - och hur smidigt är det på en skala!!!
Användarens profilbild
Av Lingling
#406776
Bärskyddet var klart värt pengarna. Maken älskade det.
Hade tänkt köpa en snygg (blå) bärjacka i stl vi bägge kunde ha, men det fanns inte ... inte just då, så bärskyddet var verkligen räddningen.
Använt det till att lägga över bayskyddet också och sånt.
Användarens profilbild
Av Siena
#406815
Nu har jag en ny fråga! Finns det någon gräns för hur stort barnet kan vara? Tror ni min 16 månaders (snart i af 16 månader) pojk är för stor? Han är ganska normalstor för sin ålder.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#406934
Siena skrev:Nu har jag en ny fråga! Finns det någon gräns för hur stort barnet kan vara? Tror ni min 16 månaders (snart i af 16 månader) pojk är för stor? Han är ganska normalstor för sin ålder.
inga problem, atlas är 18 mån och 87 cm och det finns utrymme kvar. de ska funka till barnet är ca en meter.
Användarens profilbild
Av Anso
#408792
Nyfiken fråga:
Fästs även "deluxvarianten" med knytband eller är det någon annan fastsättningsanordning på den?
Någon som har bild/länk till hur skyddet ser ut med huvan?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?