Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siena
#401208
Jes, ska man investera i ett bärskydd kanske? Jag vill inte köpa någon bärjacka eftersom maken bär minst lika mycket som jag och vi skulle behöva ha varsin jacka = precis hur dyrt som helst. Men ett bärskydd som är vattenavvisande, fleecefodrat och vindtätt, tror ni det är bra? Kommer jag (vi, måste ju tänka på sjalpappan också! :wink: ) att använda det eller är det bara meckigt? :mitvit: :help:
Användarens profilbild
Av Eld77
#401227
Jag tycker att bärskydd är jättebra! Förra vintern när Sara var runt 1 varvade vi bärskydd med bärponcho, och det funkade väldigt bra. Visst är det lite meckigt att få på sig det (särskilt första gångerna) men det är väldigt smidigt också.

I höst har vi inte använt det än, får se om behovet uppstår senare när det blir kallt och blåsigt.
Användarens profilbild
Av edpix
#401237
Jag har det lite som en filt också. Till exempel när vi ska åka bil så lägger jag det över tjejen som en filt, det är lagom stort för det.
Eller i vagnen...
Användarens profilbild
Av Linnea
#401252
jag och sambon använde vårat bärskydd hela förra vintern, då var Lova mindre och skulle inte upp/ner hela tiden

prisvärt är det ju också jämfört med en jacka :) fungerar mindre bra för ryggbärning dock
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#401270
Jag har också precis köpt ett och är jättenöjd! Trodde det skullevara bökigt och besvärligt men det är det inte alls, utan bara extra mysigt tycker jag :wink:
Jag har inget problem på ryggen heller, tycker det funkar jättebra :tumsup:
Användarens profilbild
Av Siena
#401488
så kul att höra, då ser jag fram emot mitt deluxe som jag hoppas är på ingång ganska snart (eller rättare sagt, när lönen har kommit...)
Användarens profilbild
Av naimiez
#401612
Åsa med 01 och 06 skrev:Har använt mitt Delux sedan i fredags och är en så länge jättenöjd!

Åsa
Säg inte så :roll: måste ju ha ett då :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
#401713
Jag tycker att det verkar vara jättefiffigt!
Användarens profilbild
Av Siena
#401726
Oh vad glad jag är att läsa att ni alla är så positiva! Det är ju super att det kan räcka med innekläder och extra tröja och tossor, för det är ju inte lite meckigt att sjala upp en liten kille på ryggen med overall och vinterdojjor och hela kittet på sig! Det känns som det är det perfekta sjaltillbehöret i blåsiga och fuktiga Skåne! :vågen:
Av Signatur
#401985
Jag är negativ :oops:

Tyckte bara att det var meckigt, bökigt och alldeles för varmt för kotte. Så jag sålde mitt igen.
Användarens profilbild
Av Picea
#402728
Skall man ha det utanpå jackan? Annars måste man väl ha jackan öppen och det blir ju kallt!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#406203
Picea skrev:Skall man ha det utanpå jackan? Annars måste man väl ha jackan öppen och det blir ju kallt!
Ett tips är att ha det innanför jackan och lämna jackan uppknäppt, sedan fäster man bärskyddet med vanthållare i sin egen jacka.
Hade ett bärskydd som inte var så tjockt men med fleecekläder och dubbel fuskpolo funkade det utmärkt för A och mig.
Användarens profilbild
Av liv
#406276
Vi är jättenjöda med vårt bärskydd! Vi köpte det när lilleman var 4-5månader någonstans, och nu är han 7,5 och det används fortfarande flitigt. För oss är alternativet att ha på honom bävernylonoverall - och hur smidigt är det på en skala!!!
Användarens profilbild
Av Lingling
#406776
Bärskyddet var klart värt pengarna. Maken älskade det.
Hade tänkt köpa en snygg (blå) bärjacka i stl vi bägge kunde ha, men det fanns inte ... inte just då, så bärskyddet var verkligen räddningen.
Använt det till att lägga över bayskyddet också och sånt.
Användarens profilbild
Av Siena
#406815
Nu har jag en ny fråga! Finns det någon gräns för hur stort barnet kan vara? Tror ni min 16 månaders (snart i af 16 månader) pojk är för stor? Han är ganska normalstor för sin ålder.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?