[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 396011
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Besviken på min Suses! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#396017
Vad tråkigt! Värst vad olika åsikter det finns om den jackan. :shock:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#396029
Jag bar sanna på ryggen utan panelen i men det var liiite trångt och då var jackan stor på mig utan barn. Den är för kort, det håller jag med om, till ett mindre barn är den säkert perfekt. Sannas fötter stack inte ut och hon är lång men det var inte mycket tyg kvar.
Användarens profilbild
Av Alven
#396172
MIn sitter (satt) helt perfekt med barn på ryggen, nästan på gränsen till bylsig. Men jag är ju smalare än genomsnittet kanske...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#396201
Tyras å Knuts mamma skrev:
Alven skrev:MIn sitter (satt) helt perfekt med barn på ryggen, nästan på gränsen till bylsig. Men jag är ju smalare än genomsnittet kanske...
Jag tycker den sitter jättebra förutom i halsen, kanske har jag oxnacke, men jag tycker det är trång i halsen även utan barn i.
Nej det har du inte, min är också trång där!
Användarens profilbild
Av sacha42
#396204
Sannasmamma skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:
Alven skrev:MIn sitter (satt) helt perfekt med barn på ryggen, nästan på gränsen till bylsig. Men jag är ju smalare än genomsnittet kanske...
Jag tycker den sitter jättebra förutom i halsen, kanske har jag oxnacke, men jag tycker det är trång i halsen även utan barn i.
Nej det har du inte, min är också trång där!
tycker att kragen är för hög :roll:
Användarens profilbild
Av Puma
#396246
Hmm, tråkigt att jackan inte passar.
Jag köpte en medium, som jag egentligen tyckte var för stor för mig, hade gärna köpt en small om det funnits. Men i efterhand så ångrar jag mig faktiskt inte. Elias sitter mycket bra i den nu. Den smiter åt utan att vara för liten. När jag har på mig den utan barn är den ju bylsig (som Alven säger) men det är inte så ofta jag har den på mig utan barn, utan då väljer jag en annan jacka.

Däremot så undrar jag hur det blir i slutet på vintern med hans fötter. Hmm, kommer de sticka ut då? :hmm: De slutar nu i nederkanten på jackan när man dragit åt dragskon.

I början så undrade jag om jackan var så bra, men allt eftersom jag använder den så märker jag att detaljerna faktiskt är ganska genomtänkta. Det är klart att alla barn och mammor inte har lika proportioner, men den funkar nog på de flesta. Om den inte funkar kanske man kan testa en annan jacka. Den jackans mått är kanske bättre för den personen?

Jag har inte testat att dra upp dragkedjan i kragen än, jag brukar ha en tunn polo som skyddar mot vind i stället. Däremot stör jag mig lite på att fleece-kragen står upp och skal-kragen viker sig.

Jag har en 2006:a, ska jag tillägga. Med ljuslila foder.
Av Aelia
#396252
Och jag tycker att min är ganska stor, när jag bär på ryggen öppnar jag bara en kedja där bak, annars blir för stor för oss. :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
#396263
Aelia skrev:Och jag tycker att min är ganska stor, när jag bär på ryggen öppnar jag bara en kedja där bak, annars blir för stor för oss. :roll:
våran jacka är också jättestor, det ända som jag kan klaga på nu när jag gjort lite ändringar är att kragen är för hög och blir knölig då fleecen kommer med :roll: annars är den kanon och används flera gånger per dag :D
Av Aelia
#396266
sacha42 skrev: annars är den kanon och används flera gånger per dag :D
samma här :wink:
Användarens profilbild
Av 4ungar
#397637
Oj vad olika åsikter om samma jacka jag hoppas jag blir nöjd när min kommer nästa vecka... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
#397729
Det enda jag inte gillar är kragen, det blir knöligt att stänga så jag låter hellre bli och tar en halsduk istället. Funkar det med. Sen gillar jag varken ljusblått ller periwinkle. Men men! 8)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?