Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av H
tycker jag är en san där stor gymnastikboll som man kan sitta pa. Blir den lilla/e trött kan man sätta honom/henne i sjalen studsa pa bollen och mata den stora, pyssla eller vad man nu höll pa med samtidigt. Arvid somnar pa direkten :D .
Användarens profilbild
Av Veronica
Hihi vilken kul idé. Jag kanske ska önska mig en sån i julklapp. :D
Av Vinterhumlan
:Hahaa: :rock: ja DET var ju onekligen ett nytt användningsområde för en sådan!
Av H
finns det fler användningsomraden? :wink: :D
Användarens profilbild
Av mojsan
Sitta på öht. Fast här är det sambon som gärna satt o surfade på bollen, med bella i knät, när hon var liten. Själv hade jag inte tillräckligt med balanshållande muskler :oops: ...
Användarens profilbild
Av Helena
H skrev:finns det fler användningsomraden? :wink: :D
Vi hade med vår boll på förlossningen, fast jag satt inte så mycket på den, jag ville hellre stå upp.

Jag tycker också den är bra, fast mina stora barn tycker den är rolig också, så det blir lite konkurrens om bollen.
Användarens profilbild
Av Suskiv
vart hittar man sånna bollar?
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev:vart hittar man sånna bollar?
De finns säkert i sportaffärer. Vi köpte vår boll i en affär där de säljer handikappgrejor.
Av H
jag köpte ocksa min i sportaffär.
Användarens profilbild
Av Helena
Bollen är säkert jätte bra med din foglossning, Suskiv.
Med Miles satt vi mycket på bollen när han var liten och gnällig. Saga gillar nog inte bollen så mycket eller så är den aldrig framme för då bara busar ungarna med den.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Bollen är också superbra för andningsgymnastik på små förkylda barn. Håll dem i famnen, eller ha dem i sjalen på magen. Sitt på bollen och gunga. Barnet anpassar andningen efter gungrörelsen och tar på så sätt djupare andetag. Hjälper till att få loss slem i luftrör och lungor.

Med större barn (som står och går själva) kan man klämma fast bollen mot en vägg (med sina egna ben). Så håller man barnet i händerna medans det får hoppa och studsa själv på bollen. En höjdare att göra framför spegeln :lol:
Av H
Det ska jag prova pa en gang i morgon med min Erik som är 2 ar. Det kommer han ju tycka är urkul! Tack för tipset! Nu längtar jag tills i morgon fast jag precis tyckte det var skönt att det blivit lite lugnt här hemma hehe :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?