Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
#33069
Var på Jysk o där hade de Bobux kopior inte lika mjuka o en färgade men samma princip så de har mjuk sula o svåra att få av :lol:

Jag kunde inte köpa hade ingen prov fot :P !!!de kostade 70:- ska köpa om de finns kvar i veckan .
Användarens profilbild
Av Helena
#33232
Nämen oj, då kanske man ska köpa ett par extra som man inte behöver vara så rädd om.
Användarens profilbild
Av Tabby
#33272
Har kollat på dem, men jag tycker att de är så hårda i lädret...
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#33325
Tack för tipset!
Dom ska jag kika på!! :)
Användarens profilbild
Av trollmamma
#33400
Tabby skrev:Har kollat på dem, men jag tycker att de är så hårda i lädret...
Ja jag håller med medn som nu Axel har börjat krypa o det är klart mjukare sko än vilken som som affärer säljer !!!

Tor började med ett par mockasiner som skulle vara till innomhus bruk från coop han slet upp 3-4 stycken innan han fick sina första skor.
Tycker det verkar vara ett bra alternativ!!!
http://www.abctidning.se/x0102h.html
Användarens profilbild
Av Caroline
#34181
Vilken bra artikel som du länkade till trollmamma!
Av Petra
#35375
Tack trollmamma för den läsningen. Nu har jag något att visa upp när jag låter mina barn gå barfota istället för i sina "första" skor. Som är hårda kavat.
Användarens profilbild
Av Bina
#35380
Jupp! Jag måste haka på och ge beröm, jag har spridit vidare infot Cina! De senaste dagarna har min Leah fått gå i sina Bobux när vi varit inne på vår gård, endast för att skydda mot vassa småstenar... Skönt när de små tossarna kan röra sig fritt.
Användarens profilbild
Av trollmamma
#35386
Tackar !!! jag bara förmedlar lite av det jag tycker är viktigt o så bra för mina älskade trollbarn
*Om inte annat så har jag lite underlag för att slippa ta på dem skor o strumpor jämt :lol:
Av Petra
#35397
trollmamma du kanske har ett bra tips på hur man får tyst på folk som frågar "ska du inte klä på h*n mer". Skyddar mot solen gör jag men älskar nakna och lyckliga barn så inomhus blir det nada kläder. :lol:
Användarens profilbild
Av Suskiv
#35414
Petra skrev:trollmamma du kanske har ett bra tips på hur man får tyst på folk som frågar "ska du inte klä på h*n mer". Skyddar mot solen gör jag men älskar nakna och lyckliga barn så inomhus blir det nada kläder. :lol:
Jag brukar säga att barnen föredrar att vara nakna för det är så varmt. Vi har jättevarmt hemma och i princip springer hela familjen nakna eller halvnakna hemma.
Användarens profilbild
Av Helena
#35546
Petra skrev:trollmamma du kanske har ett bra tips på hur man får tyst på folk som frågar "ska du inte klä på h*n mer". Skyddar mot solen gör jag men älskar nakna och lyckliga barn så inomhus blir det nada kläder. :lol:
Våra barn vill också helst vara nakna. På vintern också, när det inte är så varmt inomhus. :shock:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?