Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
#392551
Jag vet att det har varit uppe till diskussion förut, men jag orkar inte leta....
Vad ska man ha för broddar till skorna när det är halt ute och man bär en liten guldklimp?
Användarens profilbild
Av naimiez
#392554
Jag har köpt Spiky Plus Halkskydd....tyker de verkar jättebra samt att svärmor fick ett par i höstas och hon överlevde ;-) och tyckte de var jättebra....
Användarens profilbild
Av Helen
#392631
Jag har använt både spiky plus och yaktrax pro. Jag tycker spiky är lättare att gå med framför allt i trappor och på plana underlag.
Jag tycker också de är bättre när det är blank is och bart underlag, vilket det ofta är här.

Yaktrax fungerar bäst i snö tycker jag.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#392656
Jag har Yaktrax pro och tycker de är bra, förutom att de är livsfarliga på marmor dvs i vårt trapphus.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#392716
Helen skrev:Jag har använt både spiky plus och yaktrax pro. Jag tycker spiky är lättare att gå med framför allt i trappor och på plana underlag.
Jag tycker också de är bättre när det är blank is och bart underlag, vilket det ofta är här.

Yaktrax fungerar bäst i snö tycker jag.
Helen: Jag skrev en fråga till dig i den förra tråden om broddar, den har du inte sett, va? (säger jag och hoppas att du kollar tillbaka i den här tråden, annars får jag väl skicka ett PM =)
Användarens profilbild
Av Helena
#392821
Jag har också båda, fast Spiky plus har jag precis fått, de verkar lite smidigare, man känner sig inte som en lustig mångubbe ifall det inte är snö. Men däremot måste jag skaffa en hallmatta för Spiky plus gör märken i plastgolv och då kan jag ju inte heller gå in med dem på dagis och det är ju en nackdel, får väl balansera utanför och ta på dem efter att jag varit inne på dagis.

Jag tyckte inte att det var så kul att gå med Spiky plus utan snö, men jag tror man vänjer sig.
Användarens profilbild
Av Alven
#393347
Jag har precis fått hem ett par Spiky plus, de ser bra och smidiga ut med jag har inte kunnat testa på halka än... ;)
Av Pétronille
#393540
Jag har Spiky, de är hur effektiva som helst, de hakar liksom fast i isen. På vissa golv kan de bli lite hala tydligen, det har hänt mig en gång på konsum att jag halkat till lite. Men inte mer än att det räcker om man är uppmärksam. Och så kan man ju inte gå på dem på känsliga golv förstås utan att göra märken...
Användarens profilbild
Av Aurian
#393790
Var hittar man spiky?
Användarens profilbild
Av Crappy
#529405
Jag fick ett par Yaktrax pro av min man i julklapp. Väldigt effektiva fungerar utmärkt vi joggning eller promenader.

Jag har hundar och är jag livrädd att trampa dem med några dubbar vid promenader eller sparkäventyr därför fungerar de utmärkt för mig.
Användarens profilbild
Av sacha42
#529693
jag har yatrax pro.Kanonbra :D
Användarens profilbild
Av Aurian
#530817
Jag skulle också vilja ha Yaktrax pro... Problemet är att de minsta är alldeles för stora...
Användarens profilbild
Av Helena
#531113
Om jag får gnälla lite på Spiky plus, ifall det är is och sedan massa snö ovanpå, så halkar man lite då och då, för snön packar sig fast på halkskydden, så att de blir lite ineffektiva.

Men jag hatar att ta på mig Yatrax pro, tycker att Spiky är mycket lättare.
Av Pétronille
#534592
Ja jag har ju oxå gnäll att komma med, eftersom mina spikys gick sönder efter bara några månader och få gångers användning. Helen på Babyheaven var snäll och skickade ett nytt par, men första dagen jag haft dem på lossnade två spikar. :(
I övrigt var jag nöjd, för de var väldigt effektiva mot halka.
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
#583942
Åhhh, jag vet inte ens vad det är för märke på mina broddar! :oops:

Jag fick dem i julklapp av min man eftersom jag nästan använt slut på hans...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?