Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
#391915
Den är underbar!!! :-D Nu har jag fattat hur man tar på och av när han sitter på ryggen också.....trär armarna i ärmarna bakom ryggen när jackan hänger vid knäna ;-) hänger ni med :? och av rullar jag hela jackan över huvudet....;-)

Underbart att bära i solen och mysigt!!! :-D
Användarens profilbild
Av elisabet
#391922
naimiez skrev:Den är underbar!!! :-D Nu har jag fattat hur man tar på och av när han sitter på ryggen också.....trär armarna i ärmarna bakom ryggen när jackan hänger vid knäna ;-) hänger ni med :? och av rullar jag hela jackan över huvudet....;-)

Underbart att bära i solen och mysigt!!! :-D
Strålande :!: Var köpte du din fö :?:
Användarens profilbild
Av Alven
#393351
Jag gillar min skarpt, men dragkedjan har gått söner... :( Hoppas jag får reklamera, det var ju mindre än en vecka sedan jag fick den. Och Mia brukar ju inte vara omöjligt direkt ;)
Användarens profilbild
Av naimiez
#394080
Alven skrev:Jag gillar min skarpt, men dragkedjan har gått söner... :( Hoppas jag får reklamera
Min med !!!!! :shock: och det är ju i Canada :oops: jaja....

Tillägg: Fast nu lagade jag den....den där grejen man drar upp, den klämde jag ihop lite och då fungerar det igen ;-)
Användarens profilbild
Av Alven
#396170
naimiez skrev:
Alven skrev:Jag gillar min skarpt, men dragkedjan har gått söner... :( Hoppas jag får reklamera
Min med !!!!! :shock: och det är ju i Canada :oops: jaja....

Tillägg: Fast nu lagade jag den....den där grejen man drar upp, den klämde jag ihop lite och då fungerar det igen ;-)
Aj då! Jag reklamerade min, för det funkade inte att klämma ihop den. Om nästa också går sönder tar jag den till en sömmrska i stan så får hon byta dragkedja då, på babybodens bekostnad. Det kanske är det bästa egentligen...
Användarens profilbild
Av naimiez
#396243
Jag skall få min bytt hos en Europeisk återförsäljare ;-) Hon skulle höra av sig....fast om du skall byta dragkedja får du göra det på alla bityarna också.....
Användarens profilbild
Av Alven
#396318
naimiez skrev:fast om du skall byta dragkedja får du göra det på alla bityarna också.....
Vilken tur att du skrev det! Det hade jag garanterat missat annars eftersom jag inte använt panelerna någonting än... :wink:
Användarens profilbild
Av 4ungar
#397635
går alla dragkedjorna sönder, jag har beställt o betalt idag o väntar min suses jacka nästa vecka. Ska det sen klydda en massa?? :(

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?