Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
#391647
Jag ska köpa bobux till William.
Storlek 2XL är 16½ cm och 3XL är 18 cm. Williams fot är 15 cm.
Vad skulle ni köpt? Om jag köper 3XL så lär han väl snubbla i dem... och inte borde väl hans fötter växa så jättesnabbt, så han kanske kan ha dem ett helt år?
Han är 2 år o tre månader, växer barns fötter mycket det närmaste året tro? ;-) Vet att det är olika förstås... :-)
Användarens profilbild
Av Stream
#391746
Jag skulle ha köpt 2XL.. 3 cm för stort känns inte som ett alternativ :shock: :D Skinn töjer sig väl lite också? Så han borde kunna ha de ända tills hans fötter är i princip lika stora som Bobuxarna (hur böjs det egentligen?). Då blir det lagom att byta till nästa storlek tror/tycker jag
Användarens profilbild
Av Isanna
#391748
Definitivt 2XL, jag köpte ett par nya till isa som är 2 cm för stora och de går inte att använda, jag håller mig till de gamla ett tag till.
Användarens profilbild
Av SoFaD
#391768
ja, det blir nog 2XL, låter vettigast.
Tack för era tankar!

Mvh Amanda
Användarens profilbild
Av Tinalqua
#391907
Var ska du köpa dom nånstans?
Användarens profilbild
Av SoFaD
#392127
www.bobux.se har jag tänkt. får hoppas de har dem inne som det ser ut som på deras hemsida.

har inte sett nån annan sida som har större än XL tyvärr.
Användarens profilbild
Av SoFaD
#421624
typiskt, nu när redan fått o betalat bobuxen till william så hittade jag denna sida: www.mamagoja.se som har dem billigare!! :evil:


jaja... så kan de gå....

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?