Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
#385810
Jag har hittat ett par jättegulliga små fårskinnsbabystövlar på texel-sweden http://www.slegh.se/
Hur mysiga som helst, 167 kronor. Storlek 20 har växmån för min sexmånaders, och jag tror jag ska prova vanthållarna för dom glider av efter ett tag annars från lillfoten. Men jättegosiga och varma är dom!
Av belinda
#385822
hjälp så fina :D tack för tipset!
Användarens profilbild
Av Asereht
#386858
Underbara! :love:

Minibusen vill ha sådana! :D
Av Aelia
#387181
Fina
Senast redigerad av Aelia den ons nov 14, 2007 23:08, redigerad totalt 1 gånger.
Av belinda
#391677
Alltså vilken storlek ska man ha tro? Pluttens fötter är 11,5 cm men det säger ju inte så mycket när de inte har nån måttabell :roll:
Av belinda
#391705
jajaja jag beställde 20 så får vi hoppas det passar 8)
Av Aelia
#392084
8)
Senast redigerad av Aelia den ons nov 14, 2007 23:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#392113
Prova med en hårsnodd runt vristen (utanpå stövlarna). Sådana där i frotté har jag använt för att få strumpor att sitta kvar på små knubbiga babyfötter.
Av Pétronille
#392144
Aah vad fiffigt! Ska ta och skaffa såna! :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#392163
EmilsMamma skrev:Prova med en hårsnodd runt vristen (utanpå stövlarna). Sådana där i frotté har jag använt för att få strumpor att sitta kvar på små knubbiga babyfötter.
Funkar även med vanlig resår, som man knyter lagom stora. Så gjorde snål-fia =).
Av Pétronille
#392233
belinda skrev:Alltså vilken storlek ska man ha tro? Pluttens fötter är 11,5 cm men det säger ju inte så mycket när de inte har nån måttabell :roll:
11.5-12 cm sa dom till mig att storlek 20 var. Det stämmer ganska bra tror jag (om man inte tar med själva kanten).
Av belinda
#392615
Pétronille skrev:
belinda skrev:Alltså vilken storlek ska man ha tro? Pluttens fötter är 11,5 cm men det säger ju inte så mycket när de inte har nån måttabell :roll:
11.5-12 cm sa dom till mig att storlek 20 var. Det stämmer ganska bra tror jag (om man inte tar med själva kanten).
va bra :D
Av Pétronille
#419940
Men man undrar ju när det ska bli lite vinter i det här landet (södra halvan av åtminstone) så man får använda dom gulliga stövlarna!!! :hopmad:
Av Aelia
#420198
Pétronille skrev:Men man undrar ju när det ska bli lite vinter i det här landet (södra halvan av åtminstone) så man får använda dom gulliga stövlarna!!! :hopmad:
du ...samma tankar här, varför köpte stövlarna för?

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?