Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#385198
Är det någon som köpt den och har någon åsikt om den?
Användarens profilbild
Av sacha42
#385254
Helena skrev:Är det någon som köpt den och har någon åsikt om den?
har en och den funkar jättebra!! Den kan både min amn och jag ha! vattentät :roll: ja vad vill du veta om den? :hmm:
Användarens profilbild
Av Helena
#385306
Hur den funkar utanpå en bärjacka t ex, om det känns bylsigt?
Användarens profilbild
Av sacha42
#385312
Helena skrev:Hur den funkar utanpå en bärjacka t ex, om det känns bylsigt?
har inte haft den utanpå min suesjacka eftersom den funkar mot regn. Men då jag burit Alvan utanpå tröja och hon haft lite mer kläder på så har den funkat kanon!! Så jag tror absolut inte att det blir bylsigt med den utanpå en bärjacka för den är rymmlig. Blir väldigt liten då man pckar ihop den så den ligger i min väska jämt.
Användarens profilbild
Av sacha42
#385315
om du vill kan jag ta ett kort i morgon i morogn med den på bärjackan så kan du få se hur det se ut.
Av Aelia
#385329
sacha42 skrev:om du vill kan jag ta ett kort i morgon i morogn med den på bärjackan så kan du få se hur det se ut.
Jag vill :twisted:
Användarens profilbild
Av sacha42
#385367
Aelia skrev:
sacha42 skrev:om du vill kan jag ta ett kort i morgon i morogn med den på bärjackan så kan du få se hur det se ut.
Jag vill :twisted:
oki, we`ll do tomorrow baby :wink:
Av Aelia
#385892
sacha42 skrev:
Aelia skrev:
sacha42 skrev:om du vill kan jag ta ett kort i morgon i morogn med den på bärjackan så kan du få se hur det se ut.
Jag vill :twisted:
oki, we`ll do tomorrow baby :wink:
It allready tomorow :wink: :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
#385929
håller på att ladda upp bilderna nu, så luuugn :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
#385944
ok, nu kommer bilderna då! Med bärjackan och jag har fleecen inne i den.
Då jag bär på magen
Bild
Bild
Bild
och på ryggen, där är det klurigt att få på ponchon själv :roll: men man får tricksa lite :wink:
Bild
Bild
Upplevde inte att det blev jättebylsigt under den tiden jag hade ponchon på jackan i dag iallafall :D
Av Aelia
#385945
sacha42 skrev:håller på att ladda upp bilderna nu, så luuugn :wink:
Jaja, här var man borta hela dagen och inga bilder du borde skämmas kvinna :wink: :twisted: :twisted: :rofl:
Av Aelia
#385947
Vad goa och runda nis er ut :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
#385950
Aelia skrev:Vad goa och runda nis er ut :wink:
ja, det blev lite varmt inne kan jag säga med vinterjackan på och en regnponcho är ju inte direkt figursydd :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
#386013
Jag har den och den har proivat i spöregn! Skrutt var helt torr och jag var blöt på bena men så är det ju med alla regnjackor om man inte har byxor till. Bilder på oss finns på babyheavens hemsida. Vi har provat på magen och ryggen. SÄger som föregående att den är lite pilrig fast inte att få på utan av. Inte svårt utan lite pyssligt på något sätt.
Helt klart värt pengarna.
Användarens profilbild
Av Helena
#386124
jag71 skrev:Jag har den och den har proivat i spöregn! Skrutt var helt torr och jag var blöt på bena men så är det ju med alla regnjackor om man inte har byxor till. Bilder på oss finns på babyheavens hemsida. Vi har provat på magen och ryggen. SÄger som föregående att den är lite pilrig fast inte att få på utan av. Inte svårt utan lite pyssligt på något sätt.
Helt klart värt pengarna.
Huvudsaken att barnen är torra, men är den så vid i ärmarna som den ser ut att vara på bilderna, eller har ni inte spänt åt dem?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?