Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
#386137
Helena skrev:
jag71 skrev:Jag har den och den har proivat i spöregn! Skrutt var helt torr och jag var blöt på bena men så är det ju med alla regnjackor om man inte har byxor till. Bilder på oss finns på babyheavens hemsida. Vi har provat på magen och ryggen. SÄger som föregående att den är lite pilrig fast inte att få på utan av. Inte svårt utan lite pyssligt på något sätt.
Helt klart värt pengarna.
Huvudsaken att barnen är torra, men är den så vid i ärmarna som den ser ut att vara på bilderna, eller har ni inte spänt åt dem?
DEn är ganska vid :hmm: , det är bara tryckknappar som fäster framdelen och bakdelen tillsammans på sidorna :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
#403955
Nu har jag köpt regnponchon.
Jag har en mommy-and-me bärjacka, jag kan nog inte ha regnponchon ovanpå den, för man måste ju kunna sticka in barnets huvud så att det kommer in i regnponchon, öppningen är ju ganska trång. Hon sitter ju nästan helt under min jacka. Hon är nog lite för liten för regnponchon. Och när hon sover sitter hon ju under korset i sjalen, det funkar ju inte heller riktigt med regnponchon. Men jag antar att de bör sitta med huvudet i huvan, annars får de ju ingen luft.
Men den verkade väldigt bra att ha på sig utan barn. Fast trånga öppningar, jag får nästan lite klaustrofobi, innan jag fått på mig den.
Användarens profilbild
Av Helena
#403956
Bild

Hoppas det är OK att jag klistrar in din bild, jag1.

Det gäller ju att barnen tycker det är OK att sitta med armarna inne, för de kan ju inte sticka ut dem eller så uppfattade jag det. Fast det vill de kanske inte vill göra heller när det regnar
Av Aelia
#404431
Oj vilken bild :shock:
Användarens profilbild
Av sacha42
#404454
Aelia skrev:Oj vilken bild :shock:
ja den är läcker :siishah: :vågen:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?