Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
#383093
Nu har jag fått hem min Suses jacka och idag skulle den provas, men hur i all sin dar får ni på er och barnet jackan på ett smidigt sätt??? Och hur får ni på jackan utan att dra av barnets mössa? (Isa har knytning men den åker ändå av). Och hur får ni på jackan utan att svinga den över er och på så vis behöva en hel massa svängrum? Hjälp mig! Annars får vi stanna innte hela vintern! :cry:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#383097
Jag svingar den som en cape, tänk superman 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
#383520
Sannasmamma skrev:Jag svingar den som en cape, tänk superman 8)
så gör jag med 8) och efter nån gång kommer Isa fatta vad som händer och leta ut huvudet 8) vad tycker du om den annars då??
Användarens profilbild
Av Isanna
#383528
sacha42 skrev:
Sannasmamma skrev:Jag svingar den som en cape, tänk superman 8)
så gör jag med 8) och efter nån gång kommer Isa fatta vad som händer och leta ut huvudet 8) vad tycker du om den annars då??
Jag hoppas att hon fattar att hon ska ut med huvudet nånstans för när jag får dra ut det liksom så åker ju mössan av.

Jackan är i övrigt en fiffig uppfinnig, men det är omotiverat dyr tycker jag. För 1500:- kunde den ha känts lite exlusivare. Och fleecen känns jättetråkig. Mes-lila. Dragskon känns lite mesig också. Men vad katten, jag måste ju ha nånting på mig i vinter och jag skulle knappast komma på tanken att sy en själv! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
#383531
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
Sannasmamma skrev:Jag svingar den som en cape, tänk superman 8)
så gör jag med 8) och efter nån gång kommer Isa fatta vad som händer och leta ut huvudet 8) vad tycker du om den annars då??
Jag hoppas att hon fattar att hon ska ut med huvudet nånstans för när jag får dra ut det liksom så åker ju mössan av.

Jackan är i övrigt en fiffig uppfinnig, men det är omotiverat dyr tycker jag. För 1500:- kunde den ha känts lite exlusivare. Och fleecen känns jättetråkig. Mes-lila. Dragskon känns lite mesig också. Men vad katten, jag måste ju ha nånting på mig i vinter och jag skulle knappast komma på tanken att sy en själv! :D
dragskorna har jag bytt ut, för de var riktigt B :roll:
Användarens profilbild
Av Puma
#387844
När jag ska ta på jackan med Elias på ryggen så tar jag jackan bakom ryggen, i höjd med min rumpa eller i alla fall under Elias rumpa. (Jag tar tag i dragkedjan strax under kragen med båda händerna.) Och sen drar jag den uppför våra ryggar och "hakar" över kragen över hans huvud. Sedan trär jag i armarna.

Detta är det enda sättet där fleecen inte har fastnat i Elias mössa och Elias inte blir skogstokig.

Hmm, kanske inte den bästa förklaringen. :hmm: Säg till om det behövs kompletterande anvisningar.

Hittade en bild från suse´s: Bild
http://www.suseskinder.com/wearinginstructionsback1.htm

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?