Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
#383784
Där måste jag säga att spiky är bättre. Det är mer gummi som kommer i kontkat med golvet.
Jag kollar golvet innan jag går in.
Är det plast eller laminat så tar jag av dem. Är det sten så går jag in..
Jag hade INTE uppskattat om någon trampar in på mitt butiksgolv med vassa halkskydd på..

Och yaktrax gör föresten mmärken i vårt hallgolv. Ringarna är inte mjuka.. och jag lägger viss kraft barkom. :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#383954
Vad är det för skillnad på Spiky och Spiky plus, tro?
Är det nån som vet?
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#384873
Helen skrev:
Sporttjejen skrev:Vad är det för skillnad på Spiky och Spiky plus, tro?
Är det nån som vet?
spiky plus har en rem med kardborreband över skon för att de inte ska kunna trilla av.
Tack Helen! Då vet jag. :-)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#387010
Panakeia skrev:hur e typ apotekets då?
Precis, det är jag också nyfiken på. Snål som jag är undrar jag givetvis om apotekets för 65 kr är något att ha. Jag bär ju inte på heltid, så jag kommer inte använda broddarna särskilt mycket - då känns 250 kr så himla surt att lägga ut.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#387487
Kaffemoster skrev:
Panakeia skrev:hur e typ apotekets då?
Precis, det är jag också nyfiken på. Snål som jag är undrar jag givetvis om apotekets för 65 kr är något att ha. Jag bär ju inte på heltid, så jag kommer inte använda broddarna särskilt mycket - då känns 250 kr så himla surt att lägga ut.
jag tyckte att de billiga på apoteket var askassa tyvärr. fula och livsfarligt hala på stengolv. de dyra på apoteket däremot (tvärstopp) tycker jag är jättebra, såna köpte jag. de är faktiskt tillräckligt ofula för att använda även när man inte bär barn :wink:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#387612
diddeldi skrev: de dyra på apoteket däremot (tvärstopp) tycker jag är jättebra, såna köpte jag. de är faktiskt tillräckligt ofula för att använda även när man inte bär barn :wink:
Så bra, eftersom jag främst nog skulle använda mina när jag går ner till brevlådan, för vår uppfart har en tendens till att bli isig... (Å andra sidan är det inte särskilt många som ser mig då heller :D)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#387855
Helen skrev:Där måste jag säga att spiky är bättre. Det är mer gummi som kommer i kontkat med golvet.
Jag kollar golvet innan jag går in.
Är det plast eller laminat så tar jag av dem. Är det sten så går jag in..
Jag hade INTE uppskattat om någon trampar in på mitt butiksgolv med vassa halkskydd på..

Och yaktrax gör föresten mmärken i vårt hallgolv. Ringarna är inte mjuka.. och jag lägger viss kraft barkom. :wink:
Jag har varit och tittat lite på broddar idag, och skomakaren som sålde spiky sa att han hade fått ganska mycket klagomål på dem, dels att gummit inte höll bra och dels att de trillade av lätt.

Har du någon kommentarer till det, Helen? Du låter ju nöjd med dina spiky, så jag antar att du har andra erfarenheter? (För jag lutar nog mest åt dem i alla fall, trots skomakaren. Jag vill nog gärna ha dubbar både under hälen och framtill, faktiskt)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?