Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
#378062
Jag tänkte köpa en suses kinder coat, men vad jag ska jag ta för storlek? Jag är 174 cm lång och väger 60 kg, varav allt sitter nertill (mkt smal mao om det spelar någon roll...)
Användarens profilbild
Av Alven
#378069
... en fråga till: hur gör man rent praktiskt när man tar på jackan om sig och barnet, om man har barnet på ryggen? Jag har en mamaponcho sedan innan, men det är så krånglig att få på om man ska knyta omslutet att jag inte klarar det själv... :(
Användarens profilbild
Av Anso
#378086
Jag har en L och är själv 177 cm och som ogravid 60 kg, strl 38(40) upptill, långa armar. L räcker gott och väl till mig, lite pösig och även min 185 cm långe och 73 kg tunge man kan utan besvär ha jackan, ärmarna räcker till.

Medium kanske?
Användarens profilbild
Av KATARINA
#378092
En medium tror jag också blir bra.
Användarens profilbild
Av Anna
#378155
Jag har fått för mig att du itne är den som gärna vill ha en posig jacka, så jag tror på M. Dock finns risk att du behöver haka på trenden att sticka dig ett par tjusiga pulsvärmare.
Användarens profilbild
Av Anso
#378157
Anna skrev:Jag har fått för mig att du itne är den som gärna vill ha en posig jacka, så jag tror på M. Dock finns risk att du behöver haka på trenden att sticka dig ett par tjusiga pulsvärmare.
Men jag tror nog att årets modell har längre ärmar än den första modellen????
Användarens profilbild
Av KATARINA
#378250
Jag har inte sett gamla modellen men har inte fått uppfattningen om att ärmarna är korta på den nya.
Av Aelia
#378274
Tur att man är kort då, jag har en S och ärmarna är ganska långa för mig :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
#378414
Tur man har www.sjalbarn.se, er kan man lita på! Jag lägger ut en fråga innan jag går emmifrån, och när jag kommer hem igen har det trillat in en massa bra svar ;)

Nej, jag gillar inte pösiga jackor, det är helt riktigt. Men jag gillar inte heller för korta ärmar. Men om de är längre nu är det väl OK. Och sticka kan jag INTE. Men å andra sidan, pulsvärmare måste väl vara bkand de lättaste man kan sticka om jag nu vill lära mig? ;)

Så, det blir nog en M ändå. Tack, tjejer! :D
Användarens profilbild
Av Dafe
#378499
Jag tog L för ärmarnas skull, och visst är den pösig, såpass att jag kan stänga den utan panel när T sitter på magen (i sjal, men inte i ergo), men det är det värt för jag avskyr korta ärmar! Som tur är har den ju dragsko nedtill i alla fall. :) Fast jag har inte så mkt emot pösiga jackor, luft värmer ju också...

Eh..i det här fallet kan det ju va relevant att skriva att jag är 168 lång och inte trådsmal precis... :?

Bild
Användarens profilbild
Av Alven
#379821
Jag beställde M men ändrade till L... Hoppas det blir bra, din ser ju inte så himla pösig ut Dafe!
Användarens profilbild
Av Blixa
#381497
Var beställde du din jacka? Jag är lite rädd att råka beställa den gamla istället för den nya...

Undrar om jag också ska ha en large då. Vi verkar vara ganska lika i storlek :hmm:
Användarens profilbild
Av Dafe
#381498
Min är från Knyt-An, den har lilablågrått foder typ...Periwinkle... :)
Användarens profilbild
Av Blixa
#381570
Undrar vilka försäljare som har med rött foder (om jag nu inte bara drömt att det ska finnas sådana). Någon som vet?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#381577
Blixa skrev:Undrar vilka försäljare som har med rött foder (om jag nu inte bara drömt att det ska finnas sådana). Någon som vet?
På hemsidan så ser det ut som den mörka modellen har rött foder men det kanske var en prototyp :roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?