Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#376733
Bild

Är de bra? De säljs hos www.barnskoshopen.se, men de är väldigt dyra. De här bobuxarna med skaft var ju inte så bra, men är de här bättre? Någon som vet?

Tänk om man skulle tappa en, vilken tragedi, till det priset. :shock:
Men de kanske ändå mer är tänkta till att ha i vagnen.
Av Nathalie
#376866
En kompis köpte med ett par booties (som på bilden) från Canada, där de kostade 260:-. De är kanonbra! Vår son är 22 månader och har dem som inneskor eftersom vi kan ha lite kyliga golv under höst och vinter. Han gillar dem helt klart. Men det är synd att de kostar såpass mycket i Sverige.
Användarens profilbild
Av Summer
#376929
Har hört att man kan shoppa dom på ebay för ca 250kr (inkl frakt?). Dom ser härliga ut!
Användarens profilbild
Av Bettan
#381530
Oj vad fina! Men dyra... Polarn o pyret har några tossor som påminner om dessa i älgskinn till ca en 270 kr. De verkar riktigt bra. Stod och fingrade på dem häromdagen.
Användarens profilbild
Av Kaja
#381950
20 dollar + frakt har jag sett flera som har gått för på ebay.com. Sitter och fingrar på avtryckarknappen, för jag tror att jag behöver ett par sådana. Älskar deras tofflor och har hört att även booties ska vara bra....

//Kaja
Användarens profilbild
Av jag71
#384693
Dem är hur underbara som helst. Skrutt fick såna av mormor till förra vintern och inte en enda gång har han tappat dem. Jag upplevde inte heller att han var kall när vi kom in, det var dem enda uteskor vi hade. Enda problemet var när skrutt började på dagis och inte alls ville ha sk vanliga skor. :lol:

Nu har dem två små börjat ha dem. Vi har ju bara ett par, så vi har även ett par jätte gosiga fårskinnstossor från gotland som gör mig hysterisk mest hela tiden - dem sitter ju inte kvar!!!!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?