Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#375818
Jag har nyligen börjat bära mitt barn på ryggen och det är så härligt lätt jämfört med att ha honom där framme. Men, innan kunde jag ju ha ryggsäck på ryggen med blöjor, bananer, ombyten osv. Vart ska allt det vara nu? Har testat med en vanlig tygkasse att bära på axeln, men den halkar bara ner. En dramaten vagn är ju lite väl i överkant när det inte ska shoppas. Vad med de där thaiväskorna? Kan man ha dem på tvärs över axlarna och lägga remmen under rumpan på barnet? Någon som har en fiffig lösning på släpa-med-sig-problemet?
#376138
Bettan skrev:Jag har nyligen börjat bära mitt barn på ryggen och det är så härligt lätt jämfört med att ha honom där framme. Men, innan kunde jag ju ha ryggsäck på ryggen med blöjor, bananer, ombyten osv. Vart ska allt det vara nu? Har testat med en vanlig tygkasse att bära på axeln, men den halkar bara ner. En dramaten vagn är ju lite väl i överkant när det inte ska shoppas. Vad med de där thaiväskorna? Kan man ha dem på tvärs över axlarna och lägga remmen under rumpan på barnet? Någon som har en fiffig lösning på släpa-med-sig-problemet?
man kan ha en snygg dramaten om man ska gå på dramatenvänligt underlag :D jag har en thaiväska och det funkar kanon!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#376147
Ja det där problemet har jag också :hmm: Jag har en thai-liknande väska från Marimekko som går att ha tvärs över, men annars så slutar det hela (om jag ska ha mycket packning) med att jag ändå tar barnet på magen och ryggsäcken på ryggen :roll:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
#379975
Jag brukar faktiskt ha en liten ryggsäck på magen när bebis är på ryggen. Ser lite knäppt ut, men vad gör man!? :lol:
Användarens profilbild
Av Bettan
#381525
hmmm... problemet kvarstår... just nu går jag med händerna fulla av tygkassar, så det där med sjalen hjälper en att ha händerna fria håller jag inte riktigt med om längre :)

Jag får testa en thaiväska med lååång axelrem. Det känns nog mest realistiskt för min del. Dramaten vägrar jag, då tar jag hellre vagnen och packa den full med prylar...
Användarens profilbild
Av mama sara
#385589
eh, novis här.. vad är en thaiväska?!
Användarens profilbild
Av Alven
#387758
... eller köp en billig och stor midjeväska på IKEA. den är svart och gul och ful men man kan ha den under jackan... ;)
Användarens profilbild
Av Puma
#387820
Alven skrev:... eller köp en billig och stor midjeväska på IKEA. den är svart och gul och ful men man kan ha den under jackan... ;)
Det finns också rymliga midjeväskor på Claes Ohlson. Kommer inte i håg priset, men har för mig att det inte var jättemycket. Svarta var de.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?