Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#372029
Idag kände jag att det nog inte skulle vara helt fel med en bärjacka ändå, även fast Albert är rätt stor. Dock är det ju mest när det är dåligt väder det skulle vara skönt att ha en, är Suse´s vattentät? Om inte, hur mycket står den emot? Funkar den i regn/snöar blötsnö eller bör man satsa på en regnponcho? Jag känner mig inte så tilltalad av den tanken...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#372036
Jag tror att den är vattentät. Jag kan göra ett litet test, återkommer!

Japp, vattentät!
Användarens profilbild
Av sacha42
#372046
Japp den är vattentät, funkar att bära i då det snöar blötsnö med. Provade förra vintern :D
Användarens profilbild
Av Anna
#372055
Håller med föregåend4e talare, den duger gott även i ett ganska ihärdigt regn. Nu har vi ändå en regnponcho, men det är mest för att mannen inte kommer i min jacka. Regnvarianten är inte särskilt mysig, om än praktisk.
Av Aelia
#372101
Vattentätt säger jag oxå, testades idag :wink:
Och jag är sååå glad att jag köpte mig, den är bara perfekt
Användarens profilbild
Av Isanna
#372107
Sannasmamma skrev:Jag tror att den är vattentät. Jag kan göra ett litet test, återkommer!

Japp, vattentät!
Härligt Sannasmamma, du kan du! :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#372113
Isanna skrev:
Sannasmamma skrev:Jag tror att den är vattentät. Jag kan göra ett litet test, återkommer!

Japp, vattentät!
Härligt Sannasmamma, du kan du! :D
Ich bin MacGyver 8)
Användarens profilbild
Av Isanna
#372125
Sannasmamma skrev:
Isanna skrev:
Sannasmamma skrev:Jag tror att den är vattentät. Jag kan göra ett litet test, återkommer!

Japp, vattentät!
Härligt Sannasmamma, du kan du! :D
Ich bin MacGyver 8)
Ich tvivlar icke eine secundo! :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#372243
Det låter ju onekligen bra :D Hur är den i storlek?
synd bara att den är så ful....
Av majo0322
#372323
Jag köpte en M förra veckan, och den är ungefär lika stor som min förra jacka i stl M. Egentligen är jag snarare en S, men gillar stora regnjackor. Filemons ben får plats med råge (han är ca 85 cm).

Ärmlängden är lagom till för lång.

Jag tyckte också den var ful på bilderna, men den ser mycket bättre ut irl, särskilt när man dragit åt dragskon längst ner litet.
Användarens profilbild
Av zmurfan
#372563
Ja ghar ju en i Large (för närvarande utlånad till cinnamon) vill du se och prova den så tar jag tillbaka den och du får prova den. Om du vill.
(jag och cinnamon träffas på söndag så vill du prova jackan så hojta innan dess.)

Jag hade min varje dag i vintras när vi var ute.
Jättesmart och varmt. Och så ful är den inte. :)
Senast redigerad av zmurfan den ons okt 25, 2006 13:18, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
#372770
majo0322 skrev: Filemons ben får plats med råge (han är ca 85 cm).
Oj, heter din som Filemon? Så heter min man :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
#372784
Hur länge tror ni som har en Suse's att man kan ha den? Hektor är nog närmre 90 cm lång och bärs bara på ryggen så det gäller att han får plats. I vinter måste jag nog ha en bärjacka av något slag eftersom jag inte alls är bekväm med att knyta utanpå ytterkläderna.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#372787
Blixa skrev:Hur länge tror ni som har en Suse's att man kan ha den? Hektor är nog närmre 90 cm lång och bärs bara på ryggen så det gäller att han får plats. I vinter måste jag nog ha en bärjacka av något slag eftersom jag inte alls är bekväm med att knyta utanpå ytterkläderna.
Sanna får plats, hon är 87 centimeter.
Av majo0322
#373510
Aelia skrev:
majo0322 skrev: Filemons ben får plats med råge (han är ca 85 cm).
Oj, heter din som Filemon? Så heter min man :wink:
Coolt! Har han det som tilltalsnamn också?

=))
Maria

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?