Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#354754
Och vad har ni den till i så fall? :roll: Funderar på om jag behöver en sån - jag tror inte det, men jag kanske har missat nåt vitalt användningsområde? :lol:
Användarens profilbild
Av johanna
#354761
Ja, och om man tittar på den här bilden som jag har lånat av Eden baby:
Bild
ser det mest ut som en jympapåse :D Men det är klart, matchande väska att HA sjalen i kanske är trevligt!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#354851
*räcker upp handen*

Jag har en till min Timbuktu, fast jag har inte ens packat upp den ur sin plastpåse än :oops: Med andra ord hade jag nog klarat mig lika bra utan :roll: Jag tänkte att jag kunde ha den till att ha sjalen i när man har den under vagnen eller så.. Men nu används ju inte vagnen alls :hmm:
Senast redigerad av kajsa kavat den fre okt 06, 2006 21:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av AnneliJ
#354853
Jo, det är ungefär som gympapåse, fast i ovanligt snyggt tyg :D Min Timbuktu-ryggsäck har turkosa snören som jag tänker byta till svarta. Den blir nog mest förvaringspåse till sjalen, men jag kan mycket väl tänka mig att stoppa ner ett par blöjor etc och ha med mig.
Användarens profilbild
Av Helena
#356200
Jag tycker att den är bra till förvaring av sjalar, de kan ju bli smutsiga i väskan ifall man har annat där också eller kanske att ha lite barnkläder eller blöjor i den. Men den är nog inte vidare bekväm att ha på ryggen, snörena är ju så smala, så jag skulle nog i såfall bära den i handen.

Men den är ju inte vidare dyr, så det är väl bara att slå till, alltid kan man ha den till något.
Användarens profilbild
Av Gullan
#356613
Jag använder min rätt mycket. Om man bara har ett par blöjor och ett ombyte bebiskläder är det helt ok att bära den, eftersom snörena hamnar utanpå sjalen blir det inte alls så att den skär in. Dessutom är det praktiskt att ha sjalen i den när man inte bär.
Användarens profilbild
Av Måsen
#356679
Jag har också en matchande till min Timbuktu (omsydd till ringsjal) som jag hittills bara använt till att ha sjalen i. Så ganska onödig kanske, men snygg! :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?