Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
#352278
Hurra, ett nytt litet projekt att ge sig på! :)

Jag har precis testat att sy babylegs av knästrumpor, så det här verkar vara ett lagom projekt för mig. Litet och förhållandevis snabbsytt ska det vara! :blahblah:
Användarens profilbild
Av tinaw
#352326
Dom har jag sytt åt barnen till lajvet i sommar, med sula av vadmal och skinn och vadmal på ovansidan. Så satte jag i resårband i stället för knytband när vi kom hem, och nu håller Noah på att växa ur det sista paret. De är jättefina och barnens absoluta favoriter! Bäst av allt håller de fötterna väldigt torra, även i fuktig väderlek. Inte vattenpölar, men fuktigt gräs osv.

Bild
Användarens profilbild
Av lingonben
#523793
Jag sydde ett par i renskinn fritt efter kompisens tossor...
Bild

Men vad bra med mönster så blir det lite enklare med nästa par! :D
Användarens profilbild
Av MS Frog
#564110
En dum fråga kanske men varifrån köper ni skinn som funkar att sy dessa i?
Användarens profilbild
Av tinaw
#640514
MS Frog skrev:En dum fråga kanske men varifrån köper ni skinn som funkar att sy dessa i?
Spillbitar hos en sadelmakare. Väskmakare eller skomakare kanske också har, medetidsinspirerade affärer typ lajv, Korps (korps.se ?) eller Sundbybergs textilcentrum kan jag tänka mig har sånt. Har även sett det på medeltidsmarknader och symässor.
Av surftrollet
#640526
Precis vad jag inte behöver. Ännu ett projekt! :roll: Lägg av med sånt där tipsande! :this:

Nåja, det ser kul ut, så tack för tipset! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
#640567
Fast det här projektet går jättesnabbt! Och är roligt och resultatet blir fint *komsikomsi* :twisted:
Av surftrollet
#641400
tinaw skrev:Fast det här projektet går jättesnabbt! Och är roligt och resultatet blir fint *komsikomsi* :twisted:
Jaja, jag har skrivit ut det och ska sy ett par när jag är klar med solhatten, thaiväskan, skötbädden, sitta själv-stödet och mei taien. :roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?