Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnneliJ
#348711
Har varit på IKEA... det första jag får se är en ursnygg orange dramaten :whut: Den gick inte att moststå så nu är jag dramatenägare också, tralalala :floet2: Livsfarligt med sjalar, inte nog med att man vill ha massor av dem, man vill ha en massa annat också :hellu:
Senast redigerad av AnneliJ den sön okt 01, 2006 12:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
#348751
Jag vill också se en bild! Orange är fint och dramaten är coolt!
Användarens profilbild
Av Maerion
#348926
Vad är dramaten? :oops:
Användarens profilbild
Av johanna
#348928
Jo, det är en teater i Stockholm...

Nä, förlåt. Det är en sån där väska på hjul! Man kan kalla det shoppingvagn om man tycker det är roligare än dramaten (dra-maten, liksom).
Användarens profilbild
Av AnneliJ
#348930
Får jag be om största möjliga tysssstnad....
(...dessutom kostade den bara 179:-)

Bild
Bild
Av GodisGlader
#348938
Den har jag klämt på varje gång jag varit in på Ikea, funderat varje gång på att köpa den...

Är den bra då?
Användarens profilbild
Av AnneliJ
#348939
GodisGlader skrev:Den har jag klämt på varje gång jag varit in på Ikea, funderat varje gång på att köpa den...

Är den bra då?
Den är rymlig och har svart "påse" upptill som man drar igen så det blir tätt upptill. En innerficka m dragkedja och en karbinhake inuti att hänga nycklar etc i. En ytterficka med dragkedja på "dragsidan". Verkar helt OK. Hållbarheten kommer ju att testas :D
Användarens profilbild
Av sacha42
#349050
vad snygg den var :P , du får rapportera sen om den är hållbar :D
Användarens profilbild
Av Maerion
#349062
johanna skrev:Jo, det är en teater i Stockholm...

Nä, förlåt. Det är en sån där väska på hjul! Man kan kalla det shoppingvagn om man tycker det är roligare än dramaten (dra-maten, liksom).
You don't say!? Men jag antog att en orange teater inte var det som var till salu! :wink: :lol:

Vad snygg den var!
Användarens profilbild
Av puppan
#349103
Snygg!
Användarens profilbild
Av Tinker
#349171
WOW! :shock:

Jag ska nog ta mig till ett IKEA imorgon! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mammahappy
#349364
Åhhh den var ju jättesnygg!!!
Användarens profilbild
Av AnneliJ
#349563
Dorislina skrev:En sån vill jag ha! :love: Men min man hotar med skilsmässa om jag kommer hem med en... :roll: :cry:
Bara jag lovar att inte använda hatt så håller iallafall äktenskapet här :wink: Färgen är förresten orange åt det rödare hållet, det är inte en ren gulorange, hrmm på dramaten, inte på hatten som inte finns.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#350882
Åhh vad snygg. Synd att det är aplångt till IKEA.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?