Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eulalia
#335790
Hej!
Vi får ett litet knyte i slutet av jan nästa år :D . Jag funderar lite över jacka/ponch som jag kan använda nu när det börjar bli kallt och senare när jag bär barnet. Har sett ngr som jag tycker verkar bra, sköna och snygga på knyte.se, och som verkar gå att använda efter bärtiden också men de är lite dyra..... :? Undrar därför om det finns ngn som har använt dessa och som kan säga om de är värda sitt pris eller inte. Jag tycker om att de är gjorda iallafall delvis i ull.
Mkt tacksam för era synpunkter :)
Användarens profilbild
Av Eulalia
#350187
Puffar lite :) .
Hoppas att det finns ngn som har ngt att säga om mammaponchon och/eller bärjackan. Om ni inte vet vilka jag menar, kan man också köpa och se dem på didymos.de. Är sugen på ngn av dem, men tvekar lite inför priset :? . Min fråga är egentligen bara om de är värda sitt pris :?:
Mvh
Användarens profilbild
Av melon
#350313
Oj, ett missat inlägg... Det finns säkert många som kan ge dig bra svar.

Jag har en bärponcho i ull som jag inte har provat live än för att jag köpte den i somras, men den ska provas så fort det blir kallt!

Om du inte vet än hur mycket du kommer att bära och tycker att bärjackorna är för dyra kan jag varmt rekommendera ett bärskydd! Det sätter man under eller över sin egna jacka och täcker barnet gott och väl. Mysigt och lätt att sätta på. Är inte jättevarmt så det funkar även mot regn, och jag har använt upptill -15 om jag minns rätt, med långa tossor och mössa under såklart. :D

Hoppas att du hittar det som passar dig!
Användarens profilbild
Av sacha42
#350451
Och jag har en vinröd mammaponcho, gillar den men då det blåser tar vi min bärjacka(sues). Annars är den mysig och varm och skön som en härlig kofta ungefär :D .
Användarens profilbild
Av Eulalia
#351158
Tack för era synpunkter :vågen: !

Tyra och Knuts mamma: Vad tror du att frakten skulle kunna gå på? Hur gammal är din mammaponcho? Är den mkt använd? Har du ngn bild på den :D ? Har den varit/fungerat bra? Många frågor blir det..... :shock: !

Mvh
Användarens profilbild
Av zmurfan
#351269
Jag hade en suse kinder coat i vintras när jag bar Oscar. Den funkade jättebra. Var varm och skön. De kan du hitta på babyboden.nu
Användarens profilbild
Av 4ungar
#397650
Den nya MaM jackan kan man bära både fram o på rygg den finns på babyboden.nu o kostar 990 kr hon har bara inte fått dit texten än, men bilder är där.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?