Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jun
Ni som har bärjackor hur breda är "inlägget" som man använder när man bär barnet på magen? Och tycker ni att jackorna är extra rymliga framtill när ni inte använder den extra framdelen?

Funderar nämligen på att sy en extra magdel till mina egna vinterjackor istället för att köpa en dyr ( :oops: ) bärjacka... och vill vara säker på att bebis får lagom med plats när h*n kommer i november :)
Av Jun
Det där med en stor nalle var ju inte så tokigt! Ska testa det! :D

Ang. bärskyddet så var det så att jag bara tänkte sy en extra magdel till mina jackor. Har tydligen sån tur att samtliga vinterjackor har samma typ av dragkedja, någon var endast fem cm för kort. Så jag tänkte skrota en av jackorna jag inte använder och göra ett maginlägg av den. Tycker inte att bärskydden är så fina... utan mest praktiska. :oops:

Det var storleken/bredden på magdelen jag var lite nyfiken på... ingen som har lust att ta fram sin och mäta den bredaste delen?

Fast kanske kan jag göra den varierbar... bebis kommer ju växa en hel del under tiden den behövs nu... *klura*
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Runt 20 centimeter tror jag. Jag kan mäta sen!
Användarens profilbild
Av tinaw
Det finns ett mönster på nätet, minns inte om jag lagt ut det på sidan än. Jag ska rota runt lite, återkommer!
Av Jun
Ja tack!

Fast mönstret på länken såg himla komplicerat ut... Hade tänkt göra den i ett enda stycke fast formad lite som på den sidan.. får kika vidare och klura ut om det verkligen är så krångligt .. :) Jättetack för tipset!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är inte så krångligt! Hursomhelst finns väl måtten där tänker jag :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?