Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Den ser så mysig ut, är det ett bra plagg? Jag tänkte att man kanske har tunna kläder i sjalen och sen sätta på barnet den när man tar ur det ur sjalen. Eller att den kanske är bra när man går ut, men det kanske blir för varmt med den under både sjal och bärjacka, det räcker kanske med bara en långärmad body?
Användarens profilbild
Av Marion
Helena skrev:Bild

Den ser så mysig ut, är det ett bra plagg? Jag tänkte att man kanske har tunna kläder i sjalen och sen sätta på barnet den när man tar ur det ur sjalen. Eller att den kanske är bra när man går ut, men det kanske blir för varmt med den under både sjal och bärjacka, det räcker kanske med bara en långärmad body?
Jag har en sådan till min pojke och den är jättebra! :tumsup: Visserligen är den jag har i str 80, men ändå. Bilden gör inte koftan rättvisa, den ser mycket bättre ut på. Och jag gillar att det är långa uppvikbara muddar på ärmarna, då kan man ha den länge. Visserligen är knapparna lite små för min smak (går lätt upp), men dem kan man byta eller sy knapphålen lite mindre.
Användarens profilbild
Av Helena
Tack för svaret! Är den stor i storleken? Jag antar att man inte kan ha storlek 62 till en nyfödd.
Användarens profilbild
Av emmahawk
Är den stor i storleken? Jag antar att man inte kan ha storlek 62 till en nyfödd.
Vi har precis denna, och faktum är att jag lade den i höstens klädhög igen eftersom den faktiskt räcker länge, utan att vara för stor från början! Magiskt! :lol: Men jag tror det har att göra med att den är så mjukt stretchig och liksom kroppsnära i modellen, så vi upplevde den inte som stor på elis i vintras när han var nyfödd och framåt. Den är perfekt i sjalen eftersom den kär så jättemjuk och smidig. Jag trro att vi har en 62'a :roll: Så helt klart tummen upp för denna! :tumsup: (pratade idag om hur oförutsägbart det är med vinterkläder, vilka osm blir de mest användas och vilka som inte alls blir favoriter osv, och denna är en sån där osidad favorit som användes jättemycket! :D )

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?