Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emmahawk
Min fina, härliga mamma blev alldeles till sig när det nu vankas ännu ett barnbarn, och som present fick jag en mammaponcho! Igår kom den, och idag invigde vi den. Surt regn i luften men en mamma som kände sig jättesnygg och en dotter som satt hur mysigt som helst på ryggen i gosig värme. Jag trodde Marta skulle få frispel av att sitta med armarna inne, men den enda gången hon vred på sig var när hon inte kunde skicka slängpuss till pappa. Så den må vara dyr, men ack vilken njutning! Jag lovar att jag ska ta tag i mitt helkassa bild-bevisande och ordna en bild snarast :D Så ni får ursäkta men just nu är jag nog rätt nöjd med det kalla vädret :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
åhhhh avundsjuk! Jag vill också ha... (både bebis i magen och mammaponcho... :) )
Användarens profilbild
Av April
åhhhh avundsjuk! Jag vill också ha... (både bebis i magen och mammaponcho... Smile )
Kan inte annat än att hålla med ;-) *drömmer*

Kram
Användarens profilbild
Av vanja77
Mmmmmmm en sådan står HÖGT uppe på min önske lista kanske jag kan önska mig en till födelsedagspresent?? fast det är ju så låååång dit
Användarens profilbild
Av Anso
Emma!
Menar du att du har slagit klorna i ensån där stickad snygg sak?? Var köpte du den då, för den finns väl inte i Sverige längre??

Emma!
Har du fått din läskigt snygga ringsjal ännu??? Bild :!:
Användarens profilbild
Av marcy
Avi, avis avis avis avis aaaaaaaaaaaaaaaviiiiiiis avis avis avis..
Lyllo lyllo dig som har en mamaponcho. Och grattis till pyret i magen också. :D
Användarens profilbild
Av maimiti
Grattis till ytterligare en bebis... men kan man inte få se en bild på ponchon? Jag är ju lite nyfiken, för att inte säga en aning avis.
Användarens profilbild
Av Gabnus
VArt hittar man sådana? Jättenyfiken :D
Användarens profilbild
Av johanna
Jag säger likadant, jag är avundsjuk på båda. Det låter som att jag måste ut och patrullera närområdet och se om jag ser nån poncho. :D Jag kan ta med kameran och smygfota också :lol:
Användarens profilbild
Av maimiti
... och så kom jag ju på att jag vill veta vad det är för färg och var din mamma har köpt den.
Användarens profilbild
Av Hellen
ÅÅhhh, lyllos dig.....

Var har du shoppat? Önskar bildbevis snabbt :D Skynda skynda.....
Av Gäst
Oj, oj har brann det till av nyfikenhet! :lol: Ni är för härliga! Sambon är ute och fikar med dotra, så jag får vänta och be dem plåta när de kommer in. Det blev en i färgen vinröd eftersom claret är utgången. Dock är färgen i verkligheten mycket finare och djuprödare än den ser ut på nätet. Den ser faktiskt mer ut som claret! Så alla nöjda och glada. Min mor köpte den direkt via www.mamaponcho.de
Emma!
Har du fått din läskigt snygga ringsjal ännu??? Bild
Jajamensan anso och alla andra som bett om bildbevis! Och sen har jag skickat tillbaka den för det var ett litet mikkel med fickan men den kommer inom några dagar tillbaka så då lovar jag att jag skall ta bilder... :oops:
Av Gäst
Oj, oj har brann det till av nyfikenhet! :lol: Ni är för härliga! Sambon är ute och fikar med dotra, så jag får vänta och be dem plåta när de kommer in. Det blev en i färgen vinröd eftersom claret är utgången. Dock är färgen i verkligheten mycket finare och djuprödare än den ser ut på nätet. Den ser faktiskt mer ut som claret! Så alla nöjda och glada. Min mor köpte den direkt via www.mamaponcho.de
Emma!
Har du fått din läskigt snygga ringsjal ännu??? Bild
Jajamensan anso och alla andra som bett om bildbevis! Och sen har jag skickat tillbaka den för det var ett litet mikkel med fickan men den kommer inom några dagar tillbaka så då lovar jag att jag skall ta bilder... :oops:
Användarens profilbild
Av emmahawk
oj då tydligen inte inloggad...och lite otåliga klickningar så det blev dubbelt upp... :oops: dataproffs...
Användarens profilbild
Av Gabnus
Åh, så underbar ponchon var.

VILL HAAAAA

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?