Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
#319382
jag är 167cm lång och har stl 42-44 i kläder.
Jag har en stl M. Den är något kort i ärmarna till mig, men inte så att det stör.
Så jag tror nog att en m blir lagom
Användarens profilbild
Av mojsan
#351832
..jag har fått min jacka nu. Den verkar superbra... men.... jag blir så osäker på storleken. Kanske skulle jag ha haft M istället för L. Nån som har koll på hur mycket som skiljer? Och: Kan man få till fleecens ryggöppning på ett vettigt sätt?
Användarens profilbild
Av April
#355760
Jag är 164 lång, 36/38 i kläder (nuvarande vikt - som ska gå neråt ;-) 59 kg - 75D i byst) och jag hade en Small. Tyckte jag var bra. Större hade blivit klumpig - enlgit mig.

Kram
Användarens profilbild
Av Suskiv
#355773
Jag är 160 lång drar ca 40 i kläder i vanligt tillstånd och har M, den är lagom stor till mig. hade kanske velat ha den lite längre.
Av Aelia
#358677
Nu har även jag en jacka, jag är 159 :roll: och har strl 36 och S passar mig perfeeeekt :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
#358748
Aelia skrev:Nu har även jag en jacka, jag är 159 :roll: och har strl 36 och S passar mig perfeeeekt :wink:
åh då behöver du inte en vinröd mammaponcho :wink:
förlåt jag ska sluta trackasera dig nu :hide:
Av Aelia
#359004
sacha42 skrev:
Aelia skrev:Nu har även jag en jacka, jag är 159 :roll: och har strl 36 och S passar mig perfeeeekt :wink:
åh då behöver du inte en vinröd mammaponcho :wink:
förlåt jag ska sluta trackasera dig nu :hide:
Haha, nej, det behövs inte. :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
#359736
Small skulle jag säga.
Jag är 163 o väger ca 60 o den är absolut inte liten till mig. Sambon - 168 o ca 70 gick väl in i den också så jag tror nog vi båda skall kunna använda den.
Jag provade medium också men den drunknar jag nästan i.
Jag kommer inte att ha några problem att få in min bebismage i jackan heller tror jag.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?