Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
NeaVida skrev:Åhlens har en genomskinlig, vilket känns bra, för då ser folk varför man ser så konstig ut... Kostar hundra pix!Åh...jag var i stan häromdagen.....och skulle till Åhlens men hann aldrig
Kotten skrev:Liten trådkapning: var hittar man vanliga cykla till jobbet-ponchos?Tillbaka till trådstarten- jag har en vanlig "cykelponcho" till sjalbärning på magen. Den har så lång halsöppning att barnets huvud kan titta upp. Man kan också dra igen halsöppningen med hjälp av kardborreband ovanför barnets huvud för att inte bli genomblöt på bröstet. Minns inte märket, men jag köpte den på Stadium.
Kotten skrev:Liten trådkapning: var hittar man vanliga cykla till jobbet-ponchos?Min sambo köpte en på ICA Maxi för 29 kr, mörkblå, de fanns även i rött. Provade den idag till sjalbärning, men det dög den inget vidare till, det gick inte att justera hålet för huvudet, så huvudet kunde inte titta ut. Hon fick sitta helt under ponchon, så hon blev ju i varje fall inte blöt. Som tur var regnade det inte så länge.
Sara med Elin skrev: Har man sydväst på bebisen när huvudet sticker upp, eller?Japp, därav den plötsliga efterfrågan på sydväster under Köp-och-sälj-rubriken, antar jag.
Sarai skrev:Stadium har slut i hela Gbg!Kotten skrev:Liten trådkapning: var hittar man vanliga cykla till jobbet-ponchos?Tillbaka till trådstarten- jag har en vanlig "cykelponcho" till sjalbärning på magen. Den har så lång halsöppning att barnets huvud kan titta upp. Man kan också dra igen halsöppningen med hjälp av kardborreband ovanför barnets huvud för att inte bli genomblöt på bröstet. Minns inte märket, men jag köpte den på Stadium.
Sarai skrev:Men för 29 kr kanske man kan sätta en sax i halsöppningen och modifiera lite?Ja, jag funderar på att tejpa på silvertejp vid den tänkta öppningen, klippa och så klistra på lite kardborreband för att justera till rätt öppningsgrad. Fast först måste jag förstås införskaffa en sydväst. Puh. Jag gillar inte att springa i affärer precis.
Sara med Elin skrev:Ja, jag funderar på att tejpa på silvertejp vid den tänkta öppningen, klippa och så klistra på lite kardborreband för att justera till rätt öppningsgrad. Fast först måste jag förstås införskaffa en sydväst. Puh. /quote]Sarai skrev:Men för 29 kr kanske man kan sätta en sax i halsöppningen och modifiera lite?
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?