Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jessicatja
Eftersom fler verkade intresserade av Suses bärjackor och regnponchos tänkte jag bara tipsa lite...

Jag mailade Babyidea och frågade om priser och ev leveranser. Då svarade de att Babyboden skulle ta in Susesjackor så snart Babyidea själva fått dem i lager igen! Så snart kan man beställa dem i Sverige, från Sverige :D (tyvärr har Babyboden stängt över helgen, så jag måste tåla mig till måndag innan jag får reda på mer).
Användarens profilbild
Av zmurfan
Enligt babyidea så har modellen blivit något förbättrad i år.
Finns i S, M, L, XL och XXL och färgen svart ytterjacka och ljusblå fleecejacka.
Kundpriset är inte satt ännu eftersom hon inte fått hem dem ännu så det kan jag inte hjälpa er med.
Något annat ni vill veta?
Användarens profilbild
Av Nova
zmurfan skrev:Enligt babyidea så har modellen blivit något förbättrad i år.
Finns i S, M, L, XL och XXL och färgen svart ytterjacka och ljusblå fleecejacka.
Kundpriset är inte satt ännu eftersom hon inte fått hem dem ännu så det kan jag inte hjälpa er med.
Något annat ni vill veta?
Hur långa är ärmarna i de olika storlekarna undrar en med aparmar?
Senast redigerad av Nova den fre aug 18, 2006 20:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag önskar att armarna var längre på jackan... *babian*
Användarens profilbild
Av Nova
Får man hoppas att det förbättrade består i längre ärmar och kraftigare dragkedja?
Användarens profilbild
Av Anna
Jag är inte säker på att det är bättre ärmlängd, men några veka detaljer skall vara utbytta mot kraftigare (dragkedjor antar jag). Om jag inte minns fel var fordet/fleecejackan iår inte ljusblått utan ljuslila?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Anna skrev:Jag är inte säker på att det är bättre ärmlängd, men några veka detaljer skall vara utbytta mot kraftigare (dragkedjor antar jag). Om jag inte minns fel var fordet/fleecejackan iår inte ljusblått utan ljuslila?
Jag vet inte alls vilka förändringar som är gjorda men enligt bilderna som babyidea har så ser fodret ljusblått ut... lika som förra året... fast jag vet ju inte säkert. Mia kanske vet mer än det lilla yttepyttemailet hon skickade ut till sina återförsäljare.
:)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag provade zmurfans men det var på tok för korta ärmar =(
Användarens profilbild
Av mojsan
.. kikat på bilderna på originalsajten och svurit över att jag inte fattat hur jag ska kunna få tag i den,men nu löser det sig ju (glad). Fleecen ser - och står! - nu som periwinkle, vilket jag gillar bättre än den babyblå varianten :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Såg på deras hemsida http://www.suseskinder.com att de också har en regnponcho. Den verkar smidig. Hoppas babyboden tar hem den också!!!
Användarens profilbild
Av amöba
Sannasmamma skrev:Min jacka har långa ärmar.
Vill du sälja den så är jag nog intresserad. Hälsar tjejen som kan killa sig under fötterna utan att böja sig (släktdrag enligt morfar)
Användarens profilbild
Av Anso
Perfekt, då ställer sig en till "apa" i kö för en jacka då. :D
Användarens profilbild
Av jessicatja
Såg på deras hemsida http://www.suseskinder.com att de också har en regnponcho. Den verkar smidig. Hoppas babyboden tar hem den också!!!
Jag frågade om den också och som jag fattade av svaret skulle både jackorna och regnponchon tas hem av Babyboden... hoppad jag fattade rätt :?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?