Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag har en röd thaiväska som jag köpt av mammahappy, i går fick jag 2 kul kommentarer om den som jag vill dela med mig av.
Var på möhippa och en av de andra tjejerna som var med, som jag aldrig träffat förut sa:
- Snygg väska, jag trodde först att det var en sån där bärsjal :wink:
Senare på dan sprang en tysk turist ikapp mig på gatan och sa (fast på engelska):
- Ursäkta, men min flickvän såg din väska och hon vill ha en likadan. Var har du köpt den? :wink:

Men egentligen tror jag att min svägerskas kommentar är roligast:
- Kan du bära bebisen i den där sen när den kommer?
Jag har en känsla av att hon tycker jag har lite mycket bärgrejor :wink:
Användarens profilbild
Av Linnea
svägerskans var ju bäst :lol: kanske ore nåt förresten, nyfödingar gillar ju när det är lite knöktrångt :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Linnea skrev:svägerskans var ju bäst :lol: kanske ore nåt förresten, nyfödingar gillar ju när det är lite knöktrångt :wink:
DEt tycler nog jag med, den är ju faktiskt inte allt för olik en bärpåse :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
sus skrev:Men egentligen tror jag att min svägerskas kommentar är roligast:
- Kan du bära bebisen i den där sen när den kommer?
Jag har en känsla av att hon tycker jag har lite mycket bärgrejor :wink:
:rofl: Klart att bebisen ska åka thaiväska!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Härliga komentarer. Fast det kan ju vara svårt att amma i en tai-väska... passar kanske bäst en 1½ åring som kan stå upp i den....
Användarens profilbild
Av Isanna
Fru Längtan skrev:Härliga komentarer. Fast det kan ju vara svårt att amma i en tai-väska... passar kanske bäst en 1½ åring som kan stå upp i den....
Haha! :app: Men den kommentaren och en tokig väsk-ammande bild på näthinnan så kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna! :urule:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Haha vilka härliga kommentarer!
Å vad skoj att väskan "uppmärksammas"
Man kanske skulle importera å börja sälja... :roll:
Inte bara fixa "coop".
Jaja det får bli nåt senare projekt isåfall....
Användarens profilbild
Av korell
Jag har också fått frågan om väskan var en sån där bärgrej :lol:
Det var från en tjej i 18års åldern som vi känner och som inte har egna barn eller är särskilt barnkär. Sumasummarum, det sprider sig det här med bärsjalar!, många många verkar åtminstone ha hört talas om det :D
Användarens profilbild
Av korell
Ja!, man använder taiväska om man är bohem och bor i kollektiv också. det vet jag flera stycken som är och gör :lol:
Användarens profilbild
Av AnKa
korell skrev:Ja!, man använder taiväska om man är bohem och bor i kollektiv också. det vet jag flera stycken som är och gör :lol:
Okej, vilken tur att jag inte hoppade på tjejen med thaiväska som jag såg på stan då :D Trodde ju givetitvis att hon var sjalbarnare, jättesnygg väska hade hon iallafall.
Användarens profilbild
Av Amiechan
Min första thaiväska var inköpt på Tiger (sån där 10krsaffär) för 20 spänn, så det finns nog en del med thaiväska utan sjal ändå :D
Användarens profilbild
Av VitaVera
Sus; visst är det härligt att få kommentarer om dessa underbara kreationer! :heart:

mammahappy; klart du ska importera o sälja!!! Du har ju redan vanan inne :D

Min första älskade thai-väska inköptes i...... Thailand!!!! för fyra år sedan. Var man back-packer så MÅSTE man bara ha en "munk-väska" som vi kallade dem. Min andra inhandlades precis som Amiechan på Tiger i början av sommaren och nu kom den tredje från mammahappy och hammockbag. Så nog finns de på andra ställen. I löööve thaiväskor. :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
TOg en snabbsväng in till Malmö idag för att kolla runt bland alla pryttelstånd innan festiven börjar på riktigt, ville kunna gå med vagn. OCh thaiväskor fanns det i överflöd (eller ja... i många stånd i alla fall), fast dem flesta var paljettklädda och inte i min smak alls! Har ingen ny sån väska (bara en gammal som min kusin använde för 25-30 år sedan - och den ligger någonstans bland mina oupplockade prylar från flytten :oops: har ju bara bott här i 3½ år så... :oops: :oops: :oops: ) men jag tror nog att jag får sy en snart, min väska har gått sönder så...
Användarens profilbild
Av kayal
jag har nog aldrig sett en thaiväsa.
Är det någon som har en bild på hur en sådan ser ut?
försökte googla efter den men .. det var svårhittat alltså.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?