Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
någon länk? Är de en påse i en sits liksom?
Användarens profilbild
Av mink
Det verkar ju verkligen jättebra!!

Skulle vara jätteintressant att höra från nån som testat den..men det är väl lite svårt eftersom det tydligen var en nyhet :/
Barnen på bilden verkar ju vara lite äldre, så jag funderar på om den blir lite stor för ett litet barn...
Användarens profilbild
Av Aurian
naimiez skrev:Men vad är det för fel på naturen? :roll:
Det är inte alltid som det finns någon natur att ta till, och så är inte alla barn så pigga på att bli "hållna i luften" när de ska kissa eller bajsa

Jag tyckte den verkade helt suverän! Kanske skulle införskaffas för att underlätta blöjavvänjningen....

Bild
Användarens profilbild
Av lenaj
En kompis i Norge har köpt en sån till sina barn. O hon tycker att den är suverän till sin 3 åring i varje fall! Han har ju varit en toa o friluftskissvägrare. Det har bara varit pottan hela vägen, hon köpte den för en tid tillbaks från USA.
Användarens profilbild
Av emmahawk
:tumsup: vilken perfekt grej att kunna göra t ngt välbekant och kul, tex på resa finns alltid "sin" potta med (stora flygplatser utomlands har aldrig varit speciellt poppis hos oss...) Man skulle ju kunna sy en extra påse till den som blir personlig. :blahblah: Ok nu skall jag ta ta i kontors-arbetet! :lol:
Användarens profilbild
Av mink
Igår när vi åkte tåg tog vi med oss "skåldelen" till vår pottstol. Det funkade faktiskt ganska bra och Elis bajsade t.o.m. på tåget. Vi kom på senare att det hade varit smartare att klä in pottan med en plastpåse, så hade man kunnat slänga allt bajs direkt...

Det blir ju ett billigt alternativ till att beställa en till potta, menar jag :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?