Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malin
Hej!
Vad bär jag lämpligen saker i när jag bär min son i Baby Bundlern?
Vanlig axelväska funkar inte för då får jag skitont i den axeln, vanlig ryggsäck funkar inte för då stramar den till axelbanden och jag får ont i båda axlarna.
Hittills har jag tagit med mig vagnen när vi ska iväg så att jag har någonstans att lägga blöjor och prylar (vi har ju tygblöjor så det räcker inte med att stoppa ner några pappersblöjor i fickan).
Men det känns lite onödigt att släpa med en stor barnvagn bara för att ha som lastkärra.
Tips, tack!
(gjorde fel först och har ställt samma fråga under köp och sälj, men det gör väl inget?)
Av Gäst
Var hittar jag det någonstans?
Den måste vara hyfsat rymlig också.
Användarens profilbild
Av sus
Själv använder jag ryggsäck, men en sån där höftväska från Haglövs tror jag skulle passa dig, dne är mycket större än en vanlig höftväska.
Annars får du väl införskaffa en sån där shoppingvagn som gamla tanter brukar ha :wink:
Användarens profilbild
Av Bella
Midjeväska märke Everest på Stadium (?) 149:-.
2 rymliga fack, 1 lite mindre, 1 kreditkortsfack (typ), en flaskhållare och rejält avlastande bälte.
Jag är jättenöjd med min. I helgen knatade jagomkring med blöjor, tvättlappar, ett extra ombyte till Ella, nycklar, 2 * plånbok, mobil, videokamera + lite småkrafs i den. Funkade hur bra som helst.
Av Majje
Köpte också en sådan midjeväska från Everest (Stadium) häromdagen och den är ju supersmart!!

(Den syns inte direkt, men jag har den på mig på bilden under Fotografier & Bilder "Nu har jag köpt sjal!")
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?