[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 238708
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Väskorna till Patapum? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
SQ skrev:Är de bra? Någon som har skötväskan? är den stor och rymlig och hänger bra på vagnen? är den vattentät? Har blivit lite sugen på en Patapum toddler med alla tillbehör. Hur är mobilväskan och midjeväskan? är Midjeväskan bättre än Ergons?
Vill du ha bilder på hur de ser ut "in action"?
Jag skulle kunna fota efter jag lagt barnen. Har alla Patapum-väskorna hemma nämligen.
Användarens profilbild
Av trollmamma
SQ skrev:Är de bra? Någon som har skötväskan? är den stor och rymlig och hänger bra på vagnen? är den vattentät? Har blivit lite sugen på en Patapum toddler med alla tillbehör. Hur är mobilväskan och midjeväskan? är Midjeväskan bättre än Ergons?
Jag har den stora lilla väskan jag har Mobil, nycklar , näsdukar , plånbok o lite annat .
det går att pressa i en blöja men det gäller att trycka !!!

Dock är det den bästa handväska jag köpt för man kan ha den som "magväska o det är kanon + att man kan sätta fast den på var som på skärp eller liknande !!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
SQ skrev:Tack så jätte mycket Trollmamma och Smurfen!

Smurfen, du får gärna ta bilder om och när du hinner! :D
Ska leta reda på kameran och fota under dagen idag. Bilder kommer lite senare.

http://www.zmurfan.hem.net/test/patapum/ kan du se väskorna. Tyvärr hittade jag inget att nypa av plastbanden med som remmarna sitter ihop med. Kan fota bättre sen när sambon kommer in och visar vart han gjort av alla tänger och saxar.
Vill du ha "annorlunda" bilder så specifiera lite. Kan fota stora skötväskan på vagn sen när sambon kommer in som sagt och nyper av plastbiten så jag kan sätta ihop axelremmen ordentligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?