Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
I morse slängde jag ner Lisens regnjacka och gympadojor i min nya thaiväska, large röd (istället för att ta en plastpåse som vanligt) när maken skulle iväg och lämna på dagis. På eftermiddagen möts vi på stan när jag kommer från jobbet och vad har han då på sig, jo en röd thaiväska. Han hade dels fått beröm av en av fröknarna på dagis för den var så snygg och praktisk och dessutom gillade han den själv och var helt faschinerad av hur mycket som fick plats (jacka, galonbxor, stövlar och lite till). Han ville till och med ha en egen i svart eller blått :lol:
Senast redigerad av sus den lör jun 03, 2006 00:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kotten
Ja det är i sanning en bra väska.

Jag får en så kul bild av din man i huvudet, hur han går på stan och bara glor förundrad ner på sin stora röda thaiväska.
Användarens profilbild
Av sus
Kotten skrev:Ja det är i sanning en bra väska.

Jag får en så kul bild av din man i huvudet, hur han går på stan och bara glor förundrad ner på sin stora röda thaiväska.
:lol: :lol: :lol:

Som tur var såg han inte kul ut. Han såg snarare ut som värst snygga, trendiga superpappan, men 2 ungar i vagn (vår nya fina phil&ted) och snygg trendiga väska.
Användarens profilbild
Av Kotten
Asch då, nu tänker jag att det är Rickard Sjöberg som är ute och går med väskan.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Kotten skrev:Asch då, nu tänker jag att det är Rickard Sjöberg som är ute och går med väskan.
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vad kul å höra att även mannen gillade väskan!
Ja du får vara med på nästa coop å beställa en svart L till honom!
Dom är verkligen hur praktiska som hellst å rymmer hur mycket som hellst utan problem.
Användarens profilbild
Av sus
mammahappy skrev:Vad kul å höra att även mannen gillade väskan!
Dom är verkligen hur praktiska som hellst å rymmer hur mycket som hellst utan problem.
Japp, det blir en svart till honom och sen tyckte han att jag skulle höra med dagisfröken om hon också är intreserad :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
sus skrev:
mammahappy skrev:Vad kul å höra att även mannen gillade väskan!
Japp, det blir en svart till honom och sen tyckte han att jag skulle höra med dagisfröken om hon också är intreserad :wink:
Hehe ja det låter bra det!!
Har mailat lite med han jag beställde väskorna av å han trodde ju att dom rosa väskorna skulle komma om 4-6 veckor. Men det kanske dröjde längre än så innan han fick in en ny leverans.
Men flera väskor ska jag ha i alla fall! :lol: :twisted:
Användarens profilbild
Av korell
Sambon gillar också taiväskan! Han vill ha en röd egen, inte min tråkiga svarta :lol: , så vi får se till att vara med på nästa beställning!
Användarens profilbild
Av Linnea
Kotten skrev:Asch då, nu tänker jag att det är Rickard Sjöberg som är ute och går med väskan.
skulle han vara en passande make till sus då eller :Hahaa:

vi blir nog ett gäng till nästa beställning också :wink: förresten mammahappy; orkar du igen?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Linnea skrev:
skulle han vara en passande make till sus då eller :Hahaa:

vi blir nog ett gäng till nästa beställning också :wink: förresten mammahappy; orkar du igen?
Japp klart att jag gör det!!
Det var rätt skojsigt faktist. Fast visst var det lite å stå i! Men visst kör jag på det igen!
Men som sagt kan det visst dröja c:a en månad till innan han får in ny leverans av väskor.
Ska nog kanske fixa en e-mailadress till nästa gång för inboxen svämmade typ över... :roll:
Användarens profilbild
Av Tiz
Åhh, denna gång vill jag vara med! Missade förra gången helt!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Den rymmer ju hur mycket som helst, igår slängde jag ner en hel matkasse i min! :D

Och Kotten ...du är ju för rolig!! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Sarai
Tiz skrev:Åhh, denna gång vill jag vara med! Missade förra gången helt!
:iagree:

Jag är fortfarande på jakt efter den ulitmata väskan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?