Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#19597
Säger bara:
Gå in på Didys hemsida - klicka på förstoringsglaset och SÖK "nils" - he, he- massor med ryggsäckar, byxor, kuddar m.m i Didytyger.
Bild
Användarens profilbild
Av Ally
#19630
Blev ju då sugen på att köpa Lisa på metervara och sy ringsjal! :)
Användarens profilbild
Av mojsan
#19635
Tack så mycket!!! Du orsakade just en härdsmälta i mitt inte-köpa-just-nu-centra i hjärnan! Jag som bara suktar efter en lisa-sjal, VAD HAR DU GJORT!!! *suck* och så utvidgas mina drömmar....
Användarens profilbild
Av Anso
#19646
NÄÄÄ, missade jag det där med metervara - var hittade ni det/vad heter det på tyska??

JÄPP, härdsmälta är rätta ordet!!!!!! :D
Användarens profilbild
Av Ester
#19650
Anso - gå in under SHOP istället så får du upp ALLA varor i ALLA tyger :wink:

Men metervaran verkar vara vävd på något annat sätt än sjalarna
Användarens profilbild
Av Anso
#19652
Elin skrev:Anso - gå in under SHOP istället så får du upp ALLA varor i ALLA tyger :wink:

Men metervaran verkar vara vävd på något annat sätt än sjalarna
Tackar!!
Ja, jag såg att den inte var tänkt som bärsjalstyg. Hm, vore ju skoj att klämma på tyget - LISA - på 160 cm bredd vore ju perfekt till ringsjal om tyget nu håller.
Användarens profilbild
Av Anso
#19677
Här har de lagt in en närbild på tyget på metervara.
Bild
Användarens profilbild
Av Ally
#19771
Mojsan skrev;
[/quote]Jag som bara suktar efter en lisa-sjal, VAD HAR DU GJORT!!! *suck* och så utvidgas mina drömmar....

Har lite kasst med deg nu, men annars kan vi ju beställa ihop? :D
Användarens profilbild
Av mojsan
#19772
...jag kan mycket väl tänka mig metervara för ringsjal, vad kan det gå åt, allra högst två meter?
Användarens profilbild
Av Kristina
#19818
mojsan skrev:...jag kan mycket väl tänka mig metervara för ringsjal, vad kan det gå åt, allra högst två meter?
2 meter tyg använder vi till våra sjalar, det blir lagom, men tänk på krympmånen. Krymper tyget 10% och du köper 2 meter blir det ju bara 1.80 efter tvätt vilket kan vara på gränsen till för kort.
Användarens profilbild
Av mojsan
#19927
...Kristina. Hmm... Det står uttryckligen att det inte är tyg för bärsjal, men jag tycker att det borde funka för ringsjal? 19 euro metern... Vad säger du Ally? 2-2,5 m? Nån annan som vet hur kvaliteten på tyget är?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?