Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
#9386152
Letar efter billig men snygg bärjacka men hittar inte en endaste på tradera eller blocket. Vad ska man söka på? Vad brukar de jämna på? Finns det några här? Helt ny på just bärjackor men varv en jätte bra jag kan ha när jag inte bär så kändes som smartaste valet.
Användarens profilbild
Av Wickz
#9386165
Vitsippa skrev:Sätt ut en annons under köpes här på sjalbarn! Och kolla på sjalbarns säljes. :tumup:
Finns det något på fb med?
Användarens profilbild
Av Elly
#9396888
Elin G skrev:Vad är billig? Jag har en Mam upgrade som borde passa dig som jag tänkt sälja.
Elin, har du din bärjacka kvar? Vilken storlek? Jag har inte hängt här på flera år, men nu ska jag ha en ny bebis i februari, och kom på att jag skulle kunna använda en bärjacka som gravidjacka redan nu.
Användarens profilbild
Av Elin G
#9396904
Elly skrev:
Elin G skrev:Vad är billig? Jag har en Mam upgrade som borde passa dig som jag tänkt sälja.
Elin, har du din bärjacka kvar? Vilken storlek? Jag har inte hängt här på flera år, men nu ska jag ha en ny bebis i februari, och kom på att jag skulle kunna använda en bärjacka som gravidjacka redan nu.
Det är en xs (men extremt stor i storleken, mer som en s). Svart.
Användarens profilbild
Av Elly
#9397404
Elin G skrev: Det är en xs (men extremt stor i storleken, mer som en s). Svart.
Hm... Jag bör nog ha en M. Eller...eftersom de är stora i storleken, så kanske jag ska ha en S.
XS blir nog för litet, särskilt med tanke på att mina barn brukar bli stora fort.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?