Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ayeree
#9321628
I höstas köpte vi ett bärskydd från MAM. Det har funkat klockrent nu under vintern när jag burit vår lilla bebis i sjal. Det enda jag egentligen saknat har varit en huva (det ingick en hatt men jag tycker inte att den funkat för oss) och att det inte täckt så mycket av sjalen uppåt axlarna som jag skulle önskat.

Nu börjar det bli aktuellt med ryggbärande och eftersom jag aldrig fått ordning på att knyta in en bebis i sjal på ryggen siktar vi på en sele. Efter att ha testat några olika har vi kommit fram till att Ergon passar på oss bägge. Nu funderar vi på om vi ska köpa bara en sele eller om vi ska sikta på sele+väderskydd.

MAM-skyddet har en vattenpelare på 5000 medan det från Ergo bara har 3000. Frågan är väl om det från Ergo sitter så mycket bättre att det är värt det? Huva verkar den ha i alla fall :wink:

Det kostar inte mycket extra (ca 150:- ) men om det slutar med att vi inte använder det eftersom bärskyddet vi har är bättre är det ju helt onödigt.

Tankar? Åsikter?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?