Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sussie
#9192349
Vill tipsa om MINI KÅNKEN
Perfekt att ha som skötväska / väska när man bär ( och annars också)
Liten och kan kan haka fast den i höftbältet på selen alt sjalen Eller bära den på mage och rygg

Går även att tvätta i maskin :app:
Användarens profilbild
Av LiselotteM
#9192396
Bra tips. Tack! Själv använder jag stor ryggsäck eller en sån där ful magväska som man bara ser på turister numera :) .
Av Pralina
#9199735
Håller med helt om mini kånken är toppen. Har ställt undan vår vanliga skötväska helt för allt jag behöver ha med mig får plats i kånken. Jättebra med stor öppning och man kommer åt allt i väskan!
Enkel, smart, praktisk, snygg :heart:
Användarens profilbild
Av LiselotteM
#9200565
Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .
Användarens profilbild
Av kymani
#9200572
LiselotteM skrev:Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .
Vet inte säkert om det finns men skulle gissa att Zapata i Gamla stan har magväskor, för folk som använder haremsbyxor utan fickor. :)
Användarens profilbild
Av LiselotteM
#9200903
kymani skrev:
LiselotteM skrev:Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .
Vet inte säkert om det finns men skulle gissa att Zapata i Gamla stan har magväskor, för folk som använder haremsbyxor utan fickor. :)
Ska kolla, tack för tips! :)
Av oktober
#9381746
LiselotteM skrev:Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .
Skulle sattsa på en friluftsbutik. I Stockholm har jag för mig jag sett på addnature.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?