Tips om väska vid bärande : Sjaltillbehör • sjalbarn.se

Aktuellt datum och tid: tor dec 05, 2019 23:22

Tips om väska vid bärande

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia

Tips om väska vid bärande

Inläggav sussie » tis maj 21, 2013 09:41

Vill tipsa om MINI KÅNKEN
Perfekt att ha som skötväska / väska när man bär ( och annars också)
Liten och kan kan haka fast den i höftbältet på selen alt sjalen Eller bära den på mage och rygg

Går även att tvätta i maskin :app:
sussie
SjalVan
SjalVan

Re: Tips om väska vid bärande

Inläggav LiselotteM » tis maj 21, 2013 10:33

Bra tips. Tack! Själv använder jag stor ryggsäck eller en sån där ful magväska som man bara ser på turister numera :) .
Lillan, född i mars 2011, vill bli buren lite då och då. Lillen, född i mars 2013, bärs oftast i en Girasol Donau eller en grön enfärgad Girasol. Nu har vi skaffat en Tekhni Olympos också.
Användarvisningsbild
LiselotteM
SjalBeroende
SjalBeroende

Inläggav sussie » tis maj 21, 2013 14:22

Magväska...... Vilka minnen :D jag hade en chock-neon-rosa :loving:
Såååå snygg man var!!

De är jättepraktiska!
sussie
SjalVan
SjalVan

Inläggav Pralina » tor maj 30, 2013 21:37

Håller med helt om mini kånken är toppen. Har ställt undan vår vanliga skötväska helt för allt jag behöver ha med mig får plats i kånken. Jättebra med stor öppning och man kommer åt allt i väskan!
Enkel, smart, praktisk, snygg :heart:
Lilla E dec -11 bärs mest i Ergo eller paisly grasshopper. sjalbarn väntas i oktober 2013<3
Pralina
SjalFörtrollad
SjalFörtrollad

Inläggav LiselotteM » lör jun 01, 2013 12:13

Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .
Lillan, född i mars 2011, vill bli buren lite då och då. Lillen, född i mars 2013, bärs oftast i en Girasol Donau eller en grön enfärgad Girasol. Nu har vi skaffat en Tekhni Olympos också.
Användarvisningsbild
LiselotteM
SjalBeroende
SjalBeroende

Inläggav kymani » lör jun 01, 2013 12:27

LiselotteM skrev:Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .

Vet inte säkert om det finns men skulle gissa att Zapata i Gamla stan har magväskor, för folk som använder haremsbyxor utan fickor. :)
Stora 2011 och Lilla 2013
Användarvisningsbild
kymani
SjalVan
SjalVan

Inläggav LiselotteM » lör jun 01, 2013 22:29

kymani skrev:
LiselotteM skrev:Någon som vet var man köper magväskor som inte är apfula? Och som kan rymma lite mer än magväskor brukar? Jag gillar funktionen på min magväska, men den är rätt ful att se på. Vill ogärna använda den om jag är snygg i övrigt. Är jag slafsigt klädd o okammad o bara ska en sväng till affären spelar det inte så stor roll :D .

Vet inte säkert om det finns men skulle gissa att Zapata i Gamla stan har magväskor, för folk som använder haremsbyxor utan fickor. :)

Ska kolla, tack för tips! :)
Användarvisningsbild
LiselotteM
SjalBeroende
SjalBeroende

Inläggav sara736 » tis sep 30, 2014 13:13

Just ja, det som påverkar kan ju vara hur många storlekar ens ammande bröst växt också..
You can easily check out our high quality ccna dumps which cisco ccna pdf - pass-4sure you well for the reala+ vce You can also get success in ....
sara736
SjalNovis
SjalNovis

Inläggav oktober » tis sep 30, 2014 13:27

Skulle sattsa på en friluftsbutik. I Stockholm har jag för mig jag sett på addnature.
oktober
SjalVan
SjalVan

Återgå till Sjaltillbehör