Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9182649
Vad är den bästa huvudbonaden som skyddar mot solen vid sjal/selbärning? Köpte en keps som faktiskt sitter rätt så bra, i vagnen men svårt när man bär. En 9-månaders bebis bör väl ha något på huvudet mot solen.
#9182653
Solhattar med knyt gillade vi förra sommaren :). Med keps tycker jag lätt skärmen är lite ivägen(däremot kanon just i vagn).
#9182746
Jag gillade såna där vanliga solhattar, tror de också kallas beppehattar. Däremot är passformen viktig, den ska sitta bra på huvudet, lagom djup och inte halka omkring. De accepterade min sjaltjej och det behövdes därför inte hakband heller när hon satt på ryggen.
#9182758
Villervallas solhatt med resår som kan justeras sitter toppen. E fick låna Ls för några veckor sedan då jag glömt vindtät mössa till henne så hon bara hade ullhjälm. Vi drog åt resåren i Loves hatt som är i stl 54 el 56 o således på tok för stor men den satt toppenbra för att vara en lånemössa.
#9182858
Villervallas var bra förra sommaren tycker jag! Vi köpte en ny år också och hoppas att den funkar lika bra! :)
#9182888
Sån solhatt med dragsnöre såg jag från Geggamoja men fanns inte rätt storlek. Verkar smart. Villervalla finns väl bara som websida? Det jag kan tycka med solhatt är att skärmen hänger ner för ögonen så man inte ser men det kanske är själva grejen för att skydda.
Senast redigerad av Cillan den tis maj 07, 2013 21:41, redigerad totalt 3 gång.
#9182907
Cillan skrev:Sån solhatt med dragsnöre såg jag från Geggamoja men fanns inte rätt storlek. Verkar smart. Villervalla finns väl bara som websida? Det jag kan tycka med solhatt är att skärmen hänger ner för ögonen så man inte ser men det kanske är själva grejen för att skydda.
Det finns återförsäljare lite var varstans. Finns lista på deras hemsida
#9182956
Cillan skrev:
Asia skrev:parasoll :lol: :tumup:
När man är ute och går?
Japp japp :tumup:
Eller paraply har jag haft. Ett lite somrigare med ljusa färger.
Det finns ju solskyddsparaplyer som tar mer av strålningen också.
#9183122
Ponyo skrev:
Asia skrev:parasoll :lol: :tumup:
Jag drömmer om solparaplyet som du köpte för några år sedan.
:tumup: nu har jag två! Ett apstort som är tungt och ett golfparaply med solskydd som går att fälla ihop som ett vanligt. Det bästa med det är att det är extra stort baktill för att skydda golfbagen och det är skitbra när man bär barn också!
#9183249
Asia skrev:
Ponyo skrev:
Asia skrev:parasoll :lol: :tumup:
Jag drömmer om solparaplyet som du köpte för några år sedan.
:tumup: nu har jag två! Ett apstort som är tungt och ett golfparaply med solskydd som går att fälla ihop som ett vanligt. Det bästa med det är att det är extra stort baktill för att skydda golfbagen och det är skitbra när man bär barn också!
Jag tänker börja med att ta med mig vanligt paraplax att börja med :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?