Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
#9010639
Jag måste ha en bärjacka för att bära på magen. Jag ville helst ha en Liliputi, men de verkar ha leveransproblem, så jag vet inte om jag vågar beställa därifrån. 2008 hade jag en MaM upgrade, men den var lite väl smal längst ner för mig. Jag vill ha en ganska lång jacka med nån slags bärpanel på framsidan, vindtät helst, alltså ingen fleecejacka eller så. Men mest av allt behöver jag få tag på den snarast, så restnoterade jackor fungerar inte. Vad har ni köpt bärjackor nyligen? Vad finns det för nåt att få tag på nu?
Av Isadora
#9010775
Jag beställde från Suses Europeiska sida i Februari. Jackan jag ville ha var slut, så jag valde att få en annan färg skickad från USA istället. De var riktigt snabba och jag fick ersättning för tull och moms eftersom jag ursprungligen beställt inom EU.
Av Ponyo
#9010786
Ponyo skrev:Vill du låna av mig medan du letar?
Jag använder den inte, och kommer inte göra det på länge, för jag har sytt egna paneler till min vanliga jacka.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?