Mam Bärjacka: fuskpolo och alla knappar och flärpar... : Sjaltillbehör • sjalbarn.se

Aktuellt datum och tid: lör jan 18, 2020 01:31

Mam Bärjacka: fuskpolo och alla knappar och flärpar...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia

Re: Mam Bärjacka: fuskpolo och alla knappar och flärpar...

Inläggav Mammazenita » ons okt 24, 2012 19:28

Vet ej om fuskpolo saknas på vissa jackor - min har, men jag har (hittills) aldrig använt den . Har Äv tagit bort lösa luvorna då jag tycker de är i vägen , bättre använda mössa på oss båda o ev en halsduk . Annars vet jag inte vad det är för flärpar o reglage du tänker på, bär du fram el bak? Ska finnas youtube klipp sa nån ... Lycka till! Och grattis till en bra jacka :tumup: älskar min :tumup:
Elliot -05
Isabel-09
Leo-12
Har blivit en Mei Tai fantast!!
Användarvisningsbild
Mammazenita
SjalVan
SjalVan

Inläggav Isadora » ons okt 24, 2012 19:53

Ja, det ska vara en fuskpolo med jackan. Och den är absolut värd att bråka lite för att få. Annars är jag ganska så säker på att den kan köpas som reservdel. Just fuskpolon var en av få saker jag gillade med den jackan.
Isadora
SjalBeroende
SjalBeroende

Inläggav Mammazenita » tor okt 25, 2012 07:00

Snodden på bebis luvan är ( tror jag ) till för att kunna fiska upp luvan enkelt vid ryggbärande. :) och luvan kan ju säkert användas äv. Till huvudstöd ! Men jag tycker det räcker om man drar till snodden (som fästs i knapparna som sitter vid nyckelbenen) ordentligt!
Ett stort + med mam jackan är att den är så lätt att få på när barnet sitter på ryggen :tumup: har äv. Sues och den är mycket bökigare! ( men sluter mer tätt , och äv. Det har ju dina fördelar) :wink:
Elliot -05
Isabel-09
Leo-12
Har blivit en Mei Tai fantast!!
Användarvisningsbild
Mammazenita
SjalVan
SjalVan

Återgå till Sjaltillbehör