Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tuviluvis
#8980489
Jag har precis köpt en beg mam coat upgrade (tror jag den heter) och har precis haft min första promenad med jackan och T på ryggen. Men T tar ut armarna ur hålet, så det blev ju jättekallt för honom :(

Är det någon som vet vad gör jag för fel? Själva jackan har knäppen så man kan göra lite mindre precis bredvid panelen uppe vid huvudet, och dem har jag knäppt ihop. Något annat jag missat?

Bild
Användarens profilbild
Av tuviluvis
#8980917
Mammazenita skrev:Har du inte en dragsko att dra åt? Min mam har det, men vet inte vad den heter i 'efternamn ' :wink:
Uppe vid nacken på panelen menar du? Jo, den kanske jag ska prova dra åt mer.
Någon annan som har något tips?
Användarens profilbild
Av Ewepewe
#8980949
Vad har du honom i under jackan? Tänker att om han har armarna innanför sjalen/selen kan han ju inte krångla sig ut i jackan heller.
Användarens profilbild
Av tuviluvis
#8980956
Ewepewe skrev:Vad har du honom i under jackan? Tänker att om han har armarna innanför sjalen/selen kan han ju inte krångla sig ut i jackan heller.
Bra tänkt!
Jag har honom i en ergo, den är ju ganska låg i ryggen. Men han brukar bryta sig ur sjalarna också. Får kolla ifall jag kan prova en högre sele..
#8980991
Tycker det brukar funka att 'krångla tillbaka' de små rymmar armarna' med hjälp av att lixom lyfta jackan högt i dragskon och sen dra åt den;) L gillar att ha armarna utanför och mej gör det inget då jag är rätt varm Av Mej, men vad jag skulle tycka vara bra är nån sorts armvärmare ' som babylegs fast till armarna då selen/ sjalen samt min rygg värmer, men viftarmarna blir kalla. När han somnat brukar jag krångla ner honom som jag beskrev ovan
Av mammatillE
#8981040
tuviluvis skrev:
Ewepewe skrev:Vad har du honom i under jackan? Tänker att om han har armarna innanför sjalen/selen kan han ju inte krångla sig ut i jackan heller.
Bra tänkt!
Jag har honom i en ergo, den är ju ganska låg i ryggen. Men han brukar bryta sig ur sjalarna också. Får kolla ifall jag kan prova en högre sele..

Kanske du har en kompis med större selar? :wink:
#8981090
Brukar äv. Korsa dragskobanden och sätta högra i vänster knapp o tvärtom. Det blir då såpass tight o stadigt att det bra stöder ett sovande litet huvud :heart:
Och manducan har ett blixtlås som lätt går att knäppa upp när man vill att ryggstödet ska vara högre :tumup:
Men jag bär mest i Mei Tai och väljer modeller som är höga i ryggen fr början! Funkar bra tycker jag!
Användarens profilbild
Av tuviluvis
#8981172
Mammazenita skrev:Brukar äv. Korsa dragskobanden och sätta högra i vänster knapp o tvärtom. Det blir då såpass tight o stadigt att det bra stöder ett sovande litet huvud :heart:
Och manducan har ett blixtlås som lätt går att knäppa upp när man vill att ryggstödet ska vara högre :tumup:
Men jag bär mest i Mei Tai och väljer modeller som är höga i ryggen fr början! Funkar bra tycker jag!
Får prova det :tumup:
Användarens profilbild
Av tuviluvis
#8981174
mammatillE skrev:
tuviluvis skrev:
Ewepewe skrev:Vad har du honom i under jackan? Tänker att om han har armarna innanför sjalen/selen kan han ju inte krångla sig ut i jackan heller.
Bra tänkt!
Jag har honom i en ergo, den är ju ganska låg i ryggen. Men han brukar bryta sig ur sjalarna också. Får kolla ifall jag kan prova en högre sele..

Kanske du har en kompis med större selar? :wink:

Precis vad jag tänkte 8) och om det blir bättre med en högre sele måste det väl göra att jag får köpa en ny? :lol:
Av mammatillE
#8981179
tuviluvis skrev:
mammatillE skrev:
tuviluvis skrev:
Ewepewe skrev:Vad har du honom i under jackan? Tänker att om han har armarna innanför sjalen/selen kan han ju inte krångla sig ut i jackan heller.
Bra tänkt!
Jag har honom i en ergo, den är ju ganska låg i ryggen. Men han brukar bryta sig ur sjalarna också. Får kolla ifall jag kan prova en högre sele..

Kanske du har en kompis med större selar? :wink:

Precis vad jag tänkte 8) och om det blir bättre med en högre sele måste det väl göra att jag får köpa en ny? :lol:
Självklart :app:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?