Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ylleflickan
#8950491
Hej!

(Ursakta, inga svenska tecken, bor utomlands for tillfallet).

Jag ar gravid med beraknad forlossning 28/1-13. Jag bor for tillfallet pa Irland men kommer flytta tillbaka till Sverige i oktober. Jag funderar pa hur jag ska gora med vinterklader for vintern. Raknar med att forst ha en mage ivagen och sen en bebis i sjal som kommer gora att stanga jackan blir aningen besvarligt. Har ett barn sen forut, men det var en augustibebis, sa jag har inte provat det dar med vinterbebisar.

En tanke jag har ar att istallet for att skaffa en mamma jacka skaffa en barjacka. Den kommer jag ju ha gladje av hela vintern, och kanske tom nasta vinter om bebisen trivs pa ryggen. Men, de ar ju en viss investering, en som jag helst inte skulle gora utan att prova forst.
Sa fraga ett, finns det nagonstans som saljer barjackor dar man kan prova? Helst nagonstans mellan Uppsala och Linkoping.
Fraga 2: Jag ar 1.80 lang, och har langa armar, sa jackor brukar inte vara sa latt for mig. Ar det nagon modell som har langa armar?
Av lex
#8993090
Jag är i samma situation, en 4-åring o gravid i v 28 :) O tänker samma, skaffade en mamajacket som jag tycker är jättekort i ärmarna! O jag har aldrig haft det problemet.. Funderar på att be någon sykunnig sy i långa muddar eller ha en fleece under. Tycker inte mamajacket är så varm heller, så det kan behövas i vinter.

Finns det någon tråd för oss beräknade till början av 2013 månne?

Lycka till!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?